Toon posts:

outlook laat emails opeens niet meer zien

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
sinds kort zijn all me emails opeens blanco 8)7
ik heb al bij help; analyze en herstel gedaan maar dat hielp niet
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/3743/outlook8iv.jpg
iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn

Verwijderd

Al je emails? Is dit niet gewoon een lege mail aan jezelf of een mail die weggephotoshopt is...

Of ben ik nu 1-april paranoid :P

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-08 10:03

Gover

Seti@home Classic: Wiep

Op de schijf waar je Outlook staat: hoeveel ruimte is er nog vrij, had iets wat er op lijkt als ik het zo zie, collega had nog 260 kB vrij en Outlook begon toen moeilijk te doen met de weergave. De boel opgeschoond en toen werkte het weer.

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Verwijderd

Topicstarter
lol nee tis geen 1 april grap ^^
en me schijf heeft nog 8gb vrij

Verwijderd

Ik ga je topic verplaatsen naar OFF omdat we daar over outlook babbelen. Verder werken MSN smilies hier niet :) Verder het vezoek om zelf nog iets meer inzet te tonen om dit op te lossen :)

• Gover

Gover

Ik neem aan dat je alle mail in een .pst bestand heb staan. Andere computer met Outlook pakken en daar even het .pst bestand openen en kijken of het wel werkt.
Thunderbird en nog wat andere smaken die unix mail formaat gebruiken kun je zelfs lezen met kladblok of willekeurig welke editor dan ook, bij Outlook ben ik niet bekend met een tool of je kunt nazoeken of er fysiek iets mis is met het bestand of dat Outlook gewoon aan het klieren is.

Probeer in ieder geval ook even met volledig (!!) uitgeschakelde virusscanner, trojanscanner, ad-aware, anti-spyware etc... en dan kijken of je wel je mails ziet.

• Gover

Gover

en zoals de moderator zei:

- wat voor pc
- welke programma's worden er geladen bij opstarten
- welke windows
- welk service pack
- welke etc.....

Verwijderd

Topicstarter
mja virus scanner uit(avg) doet ut ook niet..
de virussen moeten ut gwon doen.. ook oude die ik eerst kon lezen doen ut niet meer(ALLE EMAILS zijn blanco)
ik weet zeker dat ut geen moer uitmaakt maar goed..
atthlon xp 1500 512mb blabla xp sp 2 alle updates
mja en welke programmas er opstarten...deamon tools audigy volume ding avg.. dat was ut wel
zei ut tog dat dit nix uitmaakte :p
kzal wel ff repair doen op me pst bestand..

Verwijderd

Topicstarter
vaag scanpst.exe zei dat er fouten waren.. gerepaired dus maar doet ut nog steeds niet

omfg nu heb ik outlook geuninstalled en opnieuwe geinstalleerd.. nog steeds dezelfde k*t fout

maar.. outlook express liet ze wel zien maar een deel niet Oo
hoee kan ik outlook trug krijgen :(

ARGHHHHH ik wil dus nu maar ff outlook express gebruiken sluit ie zonder enig bericht af als ik nieuw bericht klik
opeens doet IE het ook niet meer :S
WTF is er mis met windows |:( |:( |:(
dan maar ff webmail 8)7

OMFG ik wordt gek zelf planet webmail doet ut niet :X :X
ik moet een email sturen :(

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 20:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
omg eudora geeft alle emails ook blanco :S
wtf is er met me windows aan de hand 8)7

• Gover

Gover

gaf die outlook check alleen maar 'fout' aan, of kwam er een wat specifiekere output?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Euhm St0n3d B0b, schrijf ajb. gewoon Nederlands ipv. het taaltje dat je nu gebruikt. Je posts zijn namelijk erg moeilijk leesbaar zo met met popi-jopi taalgebruik en zonder hoofdletters of leestekens. Mensen kunnen je niet helpen als ze halverwege stoppen met lezen...

Trouwens is het ook nergens voor nodig om zo snel je topic omhoog te schoppen, gebruik dan gewoon de edit knop als je binnen 24 uur iets wilt toevoegen maar niemand anders heeft gereageerd :)
Dit is een probleem dat een tijd geleden vaak langs kwam bij een bepaalde virusscanner, maar dat is hier niet van toepassing. Maar gezien je problemen lijkt het me juist dat je last hebt van malware. Lees de Beveiliging & Virussen sticky topics bovenaan en volg die even.

En wat gebeurt er als je met telnet je mail bekijkt?

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 02-04-2006 23:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1