PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik heb niet hetzelfde probleem, noch een werkelijke oplossing maar wel de oorzaak 
Jouw fan kan niet genoeg energie vinden om nog te draaien, of om terug op te starten als je hem eventjes blokkeerde. Door de kleine trillingen krijg je een buzzend geluid.
Jouw fan kan niet genoeg energie vinden om nog te draaien, of om terug op te starten als je hem eventjes blokkeerde. Door de kleine trillingen krijg je een buzzend geluid.
Ik heb ook de Aerogate 2, maar het ligt echt aan je fan.
Ik heb er 5 fans aan hangen, (2 parallel op 1 regelaar), en de fan in de Aerogate 2 zelf kan 'maar' tot zo'n 1000 toeren voordat hij ineenkeer naar 0 gaat. De rest van m'n ACRyan fans gaan netjes tot zo'n 600/700 op z'n laagst.
/Edit,
Misschien is het een idee om je VGA Fan op je moederbord aan te sluiten met een verlengstukje zodat je de fan mbv. Speedfan kunt regelen ... ? (dan zou je kunnen zien of het echt aan de Aerogate ligt of aan de fan.)
Ik heb er 5 fans aan hangen, (2 parallel op 1 regelaar), en de fan in de Aerogate 2 zelf kan 'maar' tot zo'n 1000 toeren voordat hij ineenkeer naar 0 gaat. De rest van m'n ACRyan fans gaan netjes tot zo'n 600/700 op z'n laagst.
/Edit,
Misschien is het een idee om je VGA Fan op je moederbord aan te sluiten met een verlengstukje zodat je de fan mbv. Speedfan kunt regelen ... ? (dan zou je kunnen zien of het echt aan de Aerogate ligt of aan de fan.)
[ Voor 33% gewijzigd door EyeWitness op 01-04-2006 16:03 ]
Dus voor zover ik begrijp ligt het in ieder geval niet aan de Aerogate II?Fuss! schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:32:
Ik heb niet hetzelfde probleem, noch een werkelijke oplossing maar wel de oorzaak
Op ~1600 RPM is de fan ook stil genoeg, dus het is niet echt een probleem, maarja, wel raar dat ie dan opeens POEF op 0 gaat.
Bedankt voor je antwoord!
@ EyeWitness: Ik heb de fan speciaal aan de Aerogate gehangen omdat dit veel handiger is met instellen. Ook tijdens gamen om de fan even wat sneller te laten draaien.
PS: Heb jij ook dat de Aerogate soms zijn instellingen "vergeet"?
[ Voor 21% gewijzigd door Tanuki op 01-04-2006 16:07 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik heb dit eens een paar keer gehad met mijn Aerogate 2, maar toen was mijn PC langdurig niet in gebruik geweest en stond er geen stroom op. Misschien zit er een batterijtje of iets dergelijks in wat langzaam leegloopt en waardoor hij uiteindelijk zijn instellingen verliest?CelestialCelebi schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:05:PS: Heb jij ook dat de Aerogate soms zijn instellingen "vergeet"?
Er wordt gesproken in de handleiding en op de website van coolermaster van een Solid State geheugen, oftewel hij houdt de instellingen vast. Dit is echter niet altijd het geval, want als ik mijn pc wel eens uitzet, en 10 minuten later start, dan draaien mijn fans weer vol open.
De instellingen voor het alarm enzo zijn dan nog wel ongewijzigd...
De instellingen voor het alarm enzo zijn dan nog wel ongewijzigd...
Pagina: 1