Toon posts:

Computer start opnieuw op bij spelen online spel?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmorgen,

Als ik met een CDrom een (online)spel speel slaat mn comp. vast en af en toe gaat hij vanzelf resetten.
Om dit te verhelpen heb ik de volgende acties al gedaan:

- Hitman-Pro
- Norton 2006
- Computer schoongemaakt (overhitting)

Wat zou het kunnen zijn?
Ik hoop dat één van jullie mij kan helpen.

Alvast bedankt.
Marco.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Hoi azalkmaar,

Ik mis een hoop informatie in je topicstart. Welk OS gebruik je bijvoorbeeld? Om welk spel gaat het hier? Heb je het ook bij andere spellen? Staat er niets relevants in je eventlog (eventvwr.msc)? Waarom denk je dat het om malware gaat? Wat voor specs heeft je computer? Heb je je geheugen al gecontroleerd? Alles wat relevant is kan je beter hier even posten, anders wordt het nogal moeilijk gissen voor ons. ;) Zie ook de FAQ voor wat we verwachten in je topicstart, en evt. kan je ook in Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten kijken, voor wat relevante links en voor wat handige tools. :)

Ik zou overigens beginnen met het opnieuw opstarten bij een crash uit te zetten. Als je PC dan crasht zie je een BSOD, en met hulp van deze guide kan je vervolgens een oorzaak proberen te achterhalen waar het aan ligt. Ik verwacht echter dat dit niet malware gerelateerd is, dus ik verplaats je topic naar Processors, Mobo's & Geheugen, en geef ik je topic een kleine titel edit mee zodat het een wat duidelijkere titel is. ;) Daarnaast zou je daar ook nog eens de FAQ's kunnen doorlezen, waaronder Hangen en Opstartproblemen troubleshooter zoals zwahillius ook al aangeeft. :)

offtopic:
Nog welkom op GoT :w

Signature

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:54
Simpel: kan je pc de games wel aan? Is er geen firewall die het blokkeert?

http://specs.tweak.to/16567

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
Het staat nu in de afdeling Harde Waren, maar ik zie geen enkele hardware in je post staan en ik zie ook niet of en wát je zelf al geprobeerd hebt. Lees deze eerst door en maak aan de hand daarvan een nieuwe topicstart: PMG Beleid

Echt, we willen je graag helpen, maar je geeft ons helemaal niks om mee te werken, dan schiet het dus ook niet op ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.