Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
welke serie was dat ook al weer ?bjck schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 09:21:
Of je hebt een ST510 uit precies de verkeerde serie waar condensatoren in zitten die nu bol staan.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
dat had ik al een x geprobeerd en dacht dat het niet uit maakte maar voor de zekerheid doe ik het nog een x.Vinnienerd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 04:06:
Die waarde die je in je modem ziet is de snelheid waarop je modem is ingetraind. Ik denk eigenlijk zelf dat je het bij je bekabeling moet zoeken. Hoe lang is bijvoorbeeld de kabel van je modem naar je splitter? En van de splitter naar je IS/RA punt (telefoonlijn)? Als je zeker wilt weten dat het niet aan jou ligt hang je gewoon even je modem direct aan de telefoonlijn met een zo kort mogelijk telefoonkabel. Dan zul je ook waarschijnlijk zien dat je in je modem wèl de 4 Mbit haalt
Heb je eventueel iemand in de buurt met een speedtouch modem om ff te testen?
Wat zegt de helpdesk erover?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
hier bij ook de andere gegegevends:
Postcode 7521JC
Huisnummer ........
Centrale Enschede-Centrum
Afstand tot de centrale 2974 meter
Lijntype: ISDN
Helpdesk heeft het meerder malen aan babyxl (ik denk bbnet) door gegeven en we hebben een jaar geleden een nieuwe netwerk profiel gekregen met dit dus als resultaat.
nu ik wow speel en mijn partner via azureus wil downloaden/uploaden ondervind ik daar snel hinder van.
en ik wacht even tot wij in het KPN systeen staan en dan ga ik KPN daar mee lastig vallen (dacht ik zo).
[ Voor 2% gewijzigd door daanski82 op 01-04-2006 10:14 . Reden: lijntype bij vermeld ]
Je zou eigenlijk ff met andere modem moeten proberen, al wordt dat wel lastig vanwege het isdn.
ok dan ga ik vanmiddag even de stad in.
opzich geen porbleem heb 7 dagen zicht.
maar welke merken hebben bij jullie de voorkeur ???
ik ga voor linksys/SMC/drytech
en ik ga niet voor goedkope toep(sitecom/sweex)
Kan ik elke modem zo op het speedlinq netwerk aansluiten ?
met de bridge (RFC 1483) en vpi/vic 0/34
[ Voor 17% gewijzigd door daanski82 op 01-04-2006 12:00 . Reden: welke modem ]
Ik zou gewoon naar speedlinq bellen, zeggen dat je maar 2 Mbit haalt. Als je ze ook verteld hebt dat je al een IS/RA test gedaan hebt gaan ze een lijnmeting voor je uitvoeren, en kunnen ze na een x aantal dagen je vertellen waardoor het komt dat je modem niet de 4 Mbit haalt.
Die 2700kbps komt gewoon door een probleem, isp's stellen zulke snelheden niet in. Door een ander modem zonder splitter direct met een zo kort mogelijke telefoon lijn op de ISRA te testen (hoe heb jij dat gedaan?), kan je uitsluiten of het aan je modem / splitter of bekabeling ligt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Eindelijk een goede speedlinq medewerker aan de lijn gehad nadat ik een linksys modem op de kop heb getikt die ook die snelheid aangaf van 2 Mbit.
hij gaf aan dat ik een 4Mbit profiel had maar hij ging toch een lijnmeting doen en daar kwamen ook die 2mbit snelheid naar boven.
we hebben afgesproken dat we eerst admin. op een 2mbit lijn gezet worden zodat we voor 2 mbit betalen.
en babyxl belt ons binnenkort om samen een nieuwe snelheid in testellen.
[ Voor 2% gewijzigd door daanski82 op 01-04-2006 23:28 . Reden: eerst regel wat toegevoegd ]
Wat je wel kan proberen is PSTN, of mischien ADSL2+ aangezien die hogere snelheden op langere afstanden kunnen realiseren, verwacht alleen niet dat je 24mbit gaat halen... 4-6mbit is toch echt de max. Wat betreft je WoW probleempje, denk eens na je upload/download en WoW heeft bandbreedte nodig als dat er niet is omdat je warez appje alles inpikt kan je dit dus niet op je ISP afschuiven.
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
maar is nog steeds indicatief. Alleen bij een echte lijnmeting kan je de lengte achterhalen. Die postcodechecks doen of een route afstand of een hemelsbrede afstand doorgeven.Francis schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:35:
Afstand is volgens centrale check site en niet hemelsbreed....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit zullen ze NOOIT voor de consument direct doen , gaat altijd vir je ISP en het kost wel wat euries dus reken maar neit dat SpeedlinQ het zomaar voor je zult doen
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Ik weet het, ze komen wel redelijk in de buurt van realiteit, als ex kabellasser is mij iig opgevallen dat kabels bijna altijd gewoon onder de stoep doorlopen ivm berekbaarheid.JvS schreef op zondag 02 april 2006 @ 11:53:
[...]
maar is nog steeds indicatief. Alleen bij een echte lijnmeting kan je de lengte achterhalen. Die postcodechecks doen of een route afstand of een hemelsbrede afstand doorgeven.
[ Voor 5% gewijzigd door BHQ op 02-04-2006 12:49 ]