RobIII schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 01:33:
Ik vind het weer ontzettend flauw dat wij abo's weer niet mee kunnen lachen met deze 1 april grap omdat wij geen banners zien. Nu kunnen we dat wel aanpassen in onze prefs, maar daar ben ik geen ABO voor. Ik vind deze 1 april grap dan ook erg flauw, mislukt en ik ga mijn abo volgend jaar niet meer verlengen
Sjonge jonge, was het dan echt zo moeilijk om een 1 april grap te bedenken die voor iedereen gewoon zou slagen? Nee, we doen iets voor het gepeupel en onze ABO's die ons sponsoren en hun hart en ziel aan ons verpand hebben laten we links liggen...
Pruts0rs.
Lieve RobI{3},
Wij hebben ons psychologisch laten voorlichten en daaruit is ons duidelijk geworden dat mensen die zich abonneren op een nerdy website doorgaans juist mensen zijn die slecht om kunnen gaan met grappen (aka geen humor kennen). Derhalve hebben wij getracht deze mensen in hun waarde te laten door deze grap ook niet aan hun op te dringen en ze derhalve in de war te brengen.
Dat jij nu net die ene uitzondering bent (een nerd *met* gevoel voor humor) konden wij natuurlijk niet weten, anders hadden we je vantevoren wel getipt.
Het spijt ons dan ook dat het zo gelopen is, maar hopelijk kan je er alsnog hartelijk om lachen
Mvg,
Het Tweakers.net 1 april team