Ola allemaal,
Sinds wij een nieuwe televisie hebben, ben ik aan het proberen om wat optie's daarvan te gebruiken, samen met mijn computer. De volgende zaken zijn volgens mij relevant:
TV: Samsung LE2641B (http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r41b.asp)
Video kaart: Geforce2 MX 400
Kabel: S-Video
Ik heb gister de nieuwste drivers van Nvidia gedownload (84.21)
Als ik via TV tool probeer om beeld op mijn tv te krijgen, dan gebeurt er wel wat, maar totaal niet het gewenste resultaat. (foto's hieronder). ook via de Nvidia tool zelf krijg ik niet het beeld wat ik wil.

Zet ik de tvtool uit, dan zie ik het volgende:

Hoewel ik mij realiseer dat ik een oude video kaart heb en een hele nieuwe tv, lijkt me dat het wel moet kunnen werken. Misschien dat de oplossing hier werkt. Tot slot nog de instellingen die ik bij TVtool gebruik:

en de topics die mij niet genoeg geholpen
Tv out geeft grijs beeld
[rml][ tvout] Grijs beeld[/rml]
Grijs Beeld TV OUT + FAQ Gelezen
Tv-out Grijs
Beeld op grijs, tv geschikt voor SVHS?
Sinds wij een nieuwe televisie hebben, ben ik aan het proberen om wat optie's daarvan te gebruiken, samen met mijn computer. De volgende zaken zijn volgens mij relevant:
TV: Samsung LE2641B (http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26r41b.asp)
Video kaart: Geforce2 MX 400
Kabel: S-Video
Ik heb gister de nieuwste drivers van Nvidia gedownload (84.21)
Als ik via TV tool probeer om beeld op mijn tv te krijgen, dan gebeurt er wel wat, maar totaal niet het gewenste resultaat. (foto's hieronder). ook via de Nvidia tool zelf krijg ik niet het beeld wat ik wil.
Zet ik de tvtool uit, dan zie ik het volgende:
Hoewel ik mij realiseer dat ik een oude video kaart heb en een hele nieuwe tv, lijkt me dat het wel moet kunnen werken. Misschien dat de oplossing hier werkt. Tot slot nog de instellingen die ik bij TVtool gebruik:

en de topics die mij niet genoeg geholpen
Tv out geeft grijs beeld
[rml][ tvout] Grijs beeld[/rml]
Grijs Beeld TV OUT + FAQ Gelezen
Tv-out Grijs
Beeld op grijs, tv geschikt voor SVHS?
edit:
Ook de FAQ hielp mij niet
Ook de FAQ hielp mij niet