Component verdeelblok.

Pagina: 1
Acties:

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ben eigenlijk op zoek naar een "verdeel-blok" zodat ik meerdere apparaten (progressive) via component op m'n tv kan aansluiten.

Overal kom je wel scart-verdeelblokken tegen, van heel simpel tot heel luxe. Maar nergens kan ik zoiets vinden voor component.

Nu weet ik wel dat de meeste huidige receivers dit wel kunnen, maar m'n receiver vervangen hierom vind ik eig nogal overdreven, en dan blijft het nog meestal maar bij 2 apparaten, en ik wil eig minimaal 3 dingen tegelijk kunnen aansluiten.

Heeft iemand een suggestie?

[ Voor 4% gewijzigd door Tekielja op 31-03-2006 20:43 ]

Verwijderd

Bedoel je component of composiet?

En wil je schakelen tussen deze drie appraten of verwacht je de beelden over elkaar heen, of dat die automatisch het actieve apparaat weergeeft?

• marksanne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2023
ik denk dat dit wat voor je is: http://www.mcsnet.nl/nl/dept_90.html

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dude, da's idd precies wat is zoek, da's alleen wel een verdomd lelijk ding, maar goed.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Tekielja schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 19:08:
[...]

Dude, da's idd precies wat is zoek, da's alleen wel een verdomd lelijk ding, maar goed.
Zijn ook wel héél duur, die spullen... Ik was laatst ook naar zoiets opzoek en kon idd alleen SCART routers (zo noemen ze die dingen volgens mij) vinden.

Leuk om te weten dat zoiets ook bestaat. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?