Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mitac Mio A701 Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje de mio a701 in mijn bezit met tomtom. :)
Deze heeft een tijdje gewerkt, maar na een hard reset en overnieuw installeren krijg ik in tomtom geen gps signaal meer. :( Ik krijg geen satalite, alles blijft wit. ook word UTC niet weergegeven. en krijg demedling geen gps bruibaar signaal. Hebben meer mensen er last van ? Vraag me af of het een instelling is die misschien verkeerd staat. namelijk met een ander gps tooltje krijgt die wel signaal. de instellingen van TomTom meedere malen doorgelopen. Denk dat het aan windows mobile 5 ligt dan.

instellingen tomtom 5.21:

ander NMEA GPS
gps-baudsnelheid: 57600
GPS_HWCOM

alle mogelijke oplossingen zijn welkom!! :P
Groetjes!!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
wat heb je zelf opgezocht, heb je in mitac mio a701 topic gekeken etc?

Verwijderd

Topicstarter
jozy schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:53:
wat heb je zelf opgezocht, heb je in mitac mio a701 topic gekeken etc?
ja tuurlijk heb ik daar in gekeken, maar daar staan alleen positive dingen genoemd en hoe je tomtom moet instaleren. Dit had ik al lang voor elkaar en hij heeft het ook gedaan! Het lijkt me dat er nog wel meer problemen van het apparaat naar boven zouden komen vandaar dat ik hier een appart toppic voor gestart heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 21:48 ]

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:45:
[...]

ja tuurlijk heb ik daar in gekeken, maar daar staan alleen positive dingen genoemd en hoe je tomtom moet instaleren. Dit had ik al lang voor elkaar en hij heeft het ook gedaan! Het lijkt me dat er nog wel meer problemen van het apparaat naar boven zouden komen vandaar dat ik hier een appart toppic voor gestart heb.
In het A701 topic staan verschillende problemen vermeld hoor, als je het topic had doorlezen had je dat wel gezien. Er wordt in dat topic dan ook voor alles een oplossing gezocht.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Beetje raar om hier nou een heel nieuw topic over te beginnen, maar goed.
Op welke compoort zit je GPS, speel eens met de instellingen, pak bv andere compoorten.
Reset je mio anders nog eens hard en installeer tomtom opnieuw.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 22:03 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle com poorten al afgelopen in tomtom, maar alleen bij com4 of GPS_hwcom krijg ik dat die signaal niet beschikbaar is en bij de rest zegt die geen gps apparaat aanwezig. Ook heb ik in windows mobile 5 de gps settings al meerdere malen verandert zonder resultaat. Ook een harde reset zorgt niet dat het weer gaat werken.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Soms had ik dit probleem ook met vario. Via bluetooth gewoon weer normaal connectie maken (pare maken opnieuw) en tomtom gps kiezen en niks instellen (dus geen bepaald poort kiezen) en dan even wachten totdat je gps signaal heeft.
BTW sta/zit je binnen in huis of buiten op een grasveld ofzo, want dan heb je goed bereik.

Verwijderd

Topicstarter
jozy schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:29:
Soms had ik dit probleem ook met vario. Via bluetooth gewoon weer normaal connectie maken (pare maken opnieuw) en tomtom gps kiezen en niks instellen (dus geen bepaald poort kiezen) en dan even wachten totdat je gps signaal heeft.
BTW sta/zit je binnen in huis of buiten op een grasveld ofzo, want dan heb je goed bereik.
ik snap het niet helemaal ik heb geen bleutooth gps device?? ik krijg ook helemaal geen satalieten te zien dus die grijze stipjes en ook geen utc die tijd synchro. normaal als ik bij het raam ga staan had die binnen een paar seconde al connectie. heb hem al een paar x een half uur voor het raam gelegt en ook al een paar x buiten geprobeerd.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag had je ook in het centrale topic kunnen stellen. De titel beschrijft je probleem hiernaast ook niet echt duidelijk.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.