Omdat ik tijdens het opstarten van mijn excel bestand een aardig lange rits aan VBA code uit laat voeren, wil ik in plaats hiervan iets anders weergeven (voor de gebruiker zeg maar). Tijdens dit opstartproces wordt er namelijk vaak van sheet geswitcht, waardoor het scherm als een gek tekeer gaat. Nu weet ik dat dit gedeeltelijk opgelost kan worden door het commando
Application.ScreenUpdating = False
maar dit schiet nog niet echt op. Dus in plaats van dat degene die het excel bestand opstart een heel circus ziet aan knipperende festiviteiten, wil ik graag iets anders doen.... Hetzij het tijdelijk verbergen van het werkboek ofzo (tijdens het uitvoeren van de code), of het weergeven van iets anders/meer rustgevenders zeg maar. Is dit mogelijk en zoja, hoe?
Application.ScreenUpdating = False
maar dit schiet nog niet echt op. Dus in plaats van dat degene die het excel bestand opstart een heel circus ziet aan knipperende festiviteiten, wil ik graag iets anders doen.... Hetzij het tijdelijk verbergen van het werkboek ofzo (tijdens het uitvoeren van de code), of het weergeven van iets anders/meer rustgevenders zeg maar. Is dit mogelijk en zoja, hoe?