Toon posts:

Planet internet - geen constante verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren 9 uur heeft planet internet eruitgelegen tot deze middag, de DNS servers waren weer eens offline.
Ik kon gewoon inloggen, maar internetten deed het niet.
Volgens de planet service site is het probleem opgelost, maar ik moet nog steeds handmatig connecteren, wat weer problemen oplevert, sinds hij om de 5 sec de verbinding weer verliest.
Nu ben ik erachter gekomen om snel tijdens de verbinding een download site te openen, en ik kan gewoon nu internetten.
Echter, zonder downloaden/uploaden verliest hij de connectie, en moet ik het weer opnieuw proberen.
Ik gebruik een realtek router, heb hem volledig gereset, alles weer goed ingesteld en met de pc is ook niks aan de hand.
Hebben meerdere mensen hier last van?

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
Die storing die er was, had volgens mij echt helemaal niets met de DNS servers te maken?

Heb je nog een modem wat ooit door KPN geleverd is? Zo ja, dan zou ik die aansluiten, en kijken of je er dan nog last van hebt. Zo ja, dan helpdesk bellen.

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Hmm.. heb hier ook Planet.. Nog nergens last van gehad.. alles werkt gewoon? Ook gisteren nergens last van gehad... :? Idd, misschien even kpn modempje gebruiken? Helpdesk bellen moet ook wel helpen.. als je met geluk een technisch aangelegd persoon aan de lijn krijgt... :X

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53

ZieMaar!

Moderator General Chat
JeroenGans schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:23:
Hmm.. heb hier ook Planet.. Nog nergens last van gehad.. alles werkt gewoon? Ook gisteren nergens last van gehad... :? Idd, misschien even kpn modempje gebruiken? Helpdesk bellen moet ook wel helpen.. als je met geluk een technisch aangelegd persoon aan de lijn krijgt... :X
De storing die er was, had volgens mij te maken met het kunnen inloggen op internet. Heb jij een normaal modem, dat gewoon continu een verbinding heeft met internet, dan heb je (volgens mij) nergens last van gehad. Het probleem speelde alleen voor modems die inloggen (Usb/ Speedtouch Home etcetera).

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
offtopic:
Moet zelf verbinding maken.. heb een Topcom modem los erbij gekocht... (Usb modems konden ze toen niet meer leveren) Maar desondanks geen problems...

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet nog steeds blijven connecteren, heb alle kabels gechecked, noppes. En mijn oude modem werkt niet meer, bij installatie geeft hij een netwerk fout.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost, lag toch aan de router, factory default en hij werkt weer :)
Pagina: 1