Ik ben bijna klaar met de layout van mijn website, maar ik zit nog op 1 punt vast: IE snapt niks van PNG. Geen punt, ie-png.htc lost dat dus wel op, en klaar. Dat was zo, voor 3 van de 4 achtergrondplaatjes. Helaas is de 4e wel de belangrijkste: hij dient als achtergrond voor tekst enzo, en laat een nogal kaal vlak achter als hij weg is
. Hoe los ik dit op? Ik kan me niet herinneren dat ik een beperking aan de AlphaImage-hack had gezien. En vooral dat hij compleet weg is vind ik nogal vervelend, laat dan iig nog dat ding met de blauwe achtergrond zien 
De site: www.mvdvlist.nl/nieuwe_layout/site_index.html.
Mocht het vanavond niet lukken, dan zet ik er wel een achtergrond neer zonder transparancy, jammer dan. Of zo'n brakke GIF natuurlijk, met dithered randen. Pijn zullen ze lijden, die IE users
Ook nog even uitzoeken waarom de onderrand een donkere streep trekt in Konqueror (en dus waarschijnlijk Safari). Het lijkt erop dat hij verkeerd omgaat met de verschoven achtergrond.
Ja, ik heb 10 topics in de search doorgespit, en 30 andere gezien. Ook de 10 sites uit mijn bookmarks met een oplossing voor het PNG probleem heb ik doorgelezen
De site: www.mvdvlist.nl/nieuwe_layout/site_index.html.
Mocht het vanavond niet lukken, dan zet ik er wel een achtergrond neer zonder transparancy, jammer dan. Of zo'n brakke GIF natuurlijk, met dithered randen. Pijn zullen ze lijden, die IE users
Ook nog even uitzoeken waarom de onderrand een donkere streep trekt in Konqueror (en dus waarschijnlijk Safari). Het lijkt erop dat hij verkeerd omgaat met de verschoven achtergrond.
Ja, ik heb 10 topics in de search doorgespit, en 30 andere gezien. Ook de 10 sites uit mijn bookmarks met een oplossing voor het PNG probleem heb ik doorgelezen