Toon posts:

Nieuwe game pc..

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen, maar ben pas 11 en mijn budget ligt niet al te hoog. De prijs wordt wel excl. BTW dus het bedrag wordt ongeveer € 800. Ik ben gewoon eens aan het rondkijken geweest en ben uitgekomen met een AMD 3800+ X2, Asus A8N SLi, 7600 GT misschien een 7900 GT. Hij zal bijna alleen maar gebruikt worden om te gamen, want ik zit nu op een AMD 1 GHz, 256 MB Ram en een Nvidia GeForce 2 MX 100/200 8)7 Alvast bedankt voor jullie hulp.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:19

St@m

@ Your Service

Zie mijn reactie in je vorige topic..

edit: en je vraagt met het handje een move aan, dit doe je dus niet op deze manier.. lees eerst de faq maar eens door

zo hoort het.. [rml][ AMD]High-end game pc[/rml]

[ Voor 83% gewijzigd door St@m op 31-03-2006 18:32 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Geheugen kan je hoogst waarschijnlijk niet overzetten, dus dat zal je nieuw moeten kopen.
Welke voeding heb je nu en wou je weer gaan gebruiken??

Verwijderd

Uuuh excl btw?
Volgens mij kun je beter naar de incl btw prijs kijken.
Tenminste zo kom je niet voor nare verrassingen te staan.
Btw Belasting toegevoegde waarde. En die moet je betalen. Je kunt het later wel terugkrijgen tenminste in bedrijven.
(correct me if im wrong)

En verder lijkt me dat een goede setup alleen je bent ook nog een voeding nodig he en geheugen.

Edit ShellGhost

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 18:27 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:27:
Uuuh excl btw?
Btw Belasting toegevoegde waarde. En die moet je betalen. Je kunt het later wel terugkrijgen tenminste in bedrijven.
(correct me if im wrong)

En verder lijkt me dat een goede setup alleen je bent ook nog een voeding nodig he en geheugen.

Edit ShellGhost
Inderdaad.. ten zij jij mij uit kunt leggen hoe je belasting kunt omduiken ( dan kan ik ineens veel meer investeren in mijn nieuwe pc )

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik, ik krijg daarna het belasting geld terug en ben niet van plan om iets van me oude pc te gebruiken.

• ShellGhost
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:31:
Ja dat weet ik, ik krijg daarna het belasting geld terug en ben niet van plan om iets van me oude pc te gebruiken.
Dan komt daar nog een nieuwe voeding bij en geheugen...
En een kast.
Koop wel een goede voeding, geen bud merk a la Qtec en consorten...

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Als je zelf een bedrijf hebt, mag je de BTW die je betaalt over je aankopen terugvorderen. Maar ik neem aan dat meneer 11-jaar-oud nog geen bedrijf heeft.... :Y)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• ShellGhost
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:27:
Uuuh excl btw?
(correct me if im wrong)

Edit ShellGhost
Waarom edit ShellGhost?? :7

Verwijderd

Je poste dat van geheugen en voeding eerder dan mij:)

• ShellGhost
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:34:
Je poste dat van geheugen en voeding eerder dan mij:)
:Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog geen bedrijf nee, maar ik doe niets illegaal. Ik weet wat er nog bijkomt enzo maar mijn vraag was of jullie iets voor me zouden kunnen samenstellen ?

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
of heeft bijv. je vader een eigen bedrijf?

[ Voor 11% gewijzigd door Dennist4 op 31-03-2006 18:55 ]

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

Verwijderd

Topicstarter
Dennist4 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:54:
of heeft bijv. je vader een eigen bedrijf?
Yup.. maar dat doet er verder niet zoveel toe, zouden jullie mij wat dingen aan kunnen raden voor dus rond de € 800 excl. btw, niet veel meer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:57:
[...]

Yup.. maar dat doet er verder niet zoveel toe, zouden jullie mij wat dingen aan kunnen raden voor dus rond de € 800 excl. btw, niet veel meer.
Dat is de bedoeling van GOT niet... we zijn geen help desk.. probeer zelf iets en wij sturen je wel naar het beste voor jou doellen (8>

Edit: Lees dit eens!

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1063857

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 19:01 ]

Verwijderd

Waarom pak je dan niet gewoon de als budget 950-975 euro?
Dat is iets makelijker zoeken namelijk.

Stel je eerst je eisen is welke games speel je want voor dragenball z speletjes heb je niet zoon dik systeem nodig. Wil je er nog andere dingen op doen omdat je een 3800 x2 wild want een 3800 x2 is namelijk net zo snel als een 3200. aleen het is een dualcore dus die kan 2 dingen tegelijk draaien en dat betekend niet dat hij 2x zo snel is. Voor een game pc kan je beter kijken naar een 3700+. Waarom wil je een SLI moederbord? "later een 2e videokaart bijkopen is geld verspilling tegen die tijd kan beter 1goede kaart kopen die is dan sneller dan die 2 bij elkaar en een niet sli bord is stuk goedkoper. zodat je nu meer geld kan bestede aan je videokaart.

en stel zelf eerst eens een systeem samen.

Niet om het 1 of ander maar je zegt dat je 11 bent weet je wel iets van computers want zelf een systeem elkaar zetten is niet hetzelfde als lego.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 19:02 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:36:
Ik heb ook nog geen bedrijf nee, maar ik doe niets illegaal. Ik weet wat er nog bijkomt enzo maar mijn vraag was of jullie iets voor me zouden kunnen samenstellen ?
Een echte Tweaker stelt zèlf zijn systeem samen :Y)

Wordt het bedrag nou inclusief btw 800 euro, of mag het 800 euro exclusief btw zijn?

* RoD moet sneller op post reply drukken

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 31-03-2006 19:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oké, sorry voor mijn slechte topicstart.

Ik zal maar niks meer over mijn leeftijd zeggen, want ik ben niet een n00b met pc's.

Hij wordt eigenlijk alleen maar gebruikt om te gamen, soms photoshop en een website maken

Wat ik zelf al wel een beetje had uitgezocht:

1GB PC3200 DDR (TwinMos) x 2 € 137,-

heb gelezen dat toch wel minimaal 1 GB nodig is, en 1 x 1 GB heb je geen voordeel met Dual Channel geheugen, en 2 x 512 MB.. dan had ik toch liever 2 x 1 GB

ALPS Diskette Drive 1,44MB (3,5", Zwart) € 5,96
Is altijd handig

AMD Athlon 64 3800+ Venice (S939, 2,4GHz, 512KB, Boxed) € 283,34
Na jullie advies voor geen dual core te nemen, en omdat AMD beter is om te gamen :?

Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart) € 106,66
Dat staat nog niet vast enzo, maar vind het geen lelijke kast, dus dat kan ik altijd nog veranderen

Arctic Cooling Freezer 64 Pro (Socket 939) € 14,89
Heb gelezen dat die erg goed is

Asus A8N-SLi, nForce4 SLi (Sound, LAN, SATA II-RAID) € 96,95
Ok, als het dus slimmer is om later een nieuwe te kopen, dan maar een ander mobo, alleen ik dacht dan steek ik er een bij, als ik een nieuwe koop dan blijf ik met die ene zitten.

Asus GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI ) EN7600GT/2DHT € 192,51
Omdat deze toch weer 100 € goedkoper is dan de 7900GT en in de review op hardware.info haalde hij toch een goede FPS voor die instellingen, nu speel ik alles op low, very low en 800 x 600 pixels en ik haal de 30 FPS amper. Dus slechter dan dit kan het niet worden :r

Creative Soundblaster Audigy 2 ZS € 71,18
Hier heb ik verder weinig verstand van, en deze stond in de best buy guide en heeft 7.1 surround sound ondersteuning, kan altijd nog van pas komen. Maar ook dit staat niet vast

Hitachi Deskstar T7K250, 160GB (7200rpm, SATA II, 8MB) € 71,31
Ik zit nu op een 40 GB, en bij ons mam nog een externe van 120 GB, maar dit wordt waarschijnlijk ook nog veranderd

NEC ND-4550 16x (Dual-layer, Zwart) € 40,13
Gewoon om soms DVD's te branden

Ik hoop dat dit een betere ' topicstart ' is, en hoop ook dat jullie me hierbij verder willen helpen. het budget moet niet veel hoger komen dan € 1000, zonder randapparatuur.

Alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 19:33 ]

Verwijderd

Geen slechte keus, misschien een 250Gb schijf voor 2 tientjes meer?

En de keuze single- of dualcore zou ik nog wel ff rustig naar kijken. Ik weet niet hoelang je ermee wilt gaan doen, maar ik zou toch voor een dual-core nu gaan.

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07-2025
Dat is beter..

Maar,

Creative Soundblaster Audigy 2 ZS € 71,18
Waarvoor wil je zon extreme audiokaart.. ?

AMD Athlon 64 3800+ Venice (S939, 2,4GHz, 512KB, Boxed) € 283,34
Je processor is Boxed, dus die extra koeler is niet supernodig..

Asus A8N-SLi, nForce4 SLi (Sound, LAN, SATA II-RAID) € 96,95
Is een Asus A8N-E niet genoeg?

En een leuk beeldschermpje kan ook altijd..
Ik zelf heb een Samsung Syncmaster 913V 19" die kost €248,- incl BTW, en €200,- excl BTW

Laurens

Verwijderd

ik zou voor 250 gb hd gaan

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het belangrijkste voor een gamesysteem zijn:
1) videokaart (liefst 7900gt)
2) cpu (liefst iets wat zich minimaal op 2400mhz laat klokken)
3) geheugen (liefst 2*1gb)
(en voeding ivm stabiliteit)

Verder zou ik proberen de minder belangrijke dingen tweedehands te kopen, alhoewel je wel rekening moet houden met het btw voordeel dat je hebt.

Een audigy 2zs lijkt me overdone tenzij je perse 7.1 nodig hebt. Een tweedehands audigy 2 bulk is al lang goed genoeg en dan bespaar je je weer wat EURO's die je voor je videokaart kunt gebruiken.
Ik heb nu de X-fi Fatelity maar het verchil met de audigy2 bulk die ik hiervoor had is zo klein dat het zonde is om veel geld in de geluidskaart te steken.

Ook voor het mobo zou ik voor een goedkoop enigzins oc baar maar degelijk non-sli board gaan. Je zet er waarschijnlijk toch nooit meer een tweede videokaart bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 31-03-2006 20:17 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Je bent 11 en hebt een budget van 1000 euro??? Respect voor je overwogen keuzes dan!!! Systeem ziet er goed uit...

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie dan voor mij wat aanpassingen erin kunnen doen ?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je wil NU een nieuwe PC kopen om mee te gamen, maar wel bezuinigen op onderdelen en prijzen?

1GB RAM is daadwerkelijk te weinig op dit moment. Sommige games willen graag al 1GB voor zichzelf hebben en dan rekenen we Windows al niet mee; ik zou een matched pair 2x 1GB RAM zoeken.

Verder zou ik de schijf inruilen voor een type met 16MB Cache, maar dat moet je zelf maar bekijken.

En die 100 Euro voor een 7900GT zou ik ook ergens vandaan halen want ik hoor NU al verhalen van kennissen dat die 7600 op basis van alle benchmarks toch minder "bang for bucks" geeft.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 31-03-2006 19:50 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Oh ja die extra koeler zou ik ook niet nemen. Neem gewoon de boxed AMD. Die koeler is prima, ook als je een beetje wilt overklokken. Mocht het niet goed genoeg zijn dan is het later altijd makkelijker om een koeler er bij te kopen dan van een 7600 een 7900 te maken.

Ook die dvd brander kan je misschien 2ehands goedkoper krijgen. Als je nu al de beschikking hebt over een dvdlezer/brander dan zou ik die overzetten. En over een maandje, als je weer wat geld hebt, alsnog die brander kopen. Ook hier weer: Je gaat veel meer plezier van een 7900 hebben dus probeer die te nemen.

Geloof me aub er zijn maar drie dingen echt belangrijk voor een game systeem en die staan in mijn vorige post. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Help!!!! op 31-03-2006 19:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Verwijderd

1gb ram is meer dan zat voor de huidige games hoor.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, nu kun je er nog mee volstaan, maar in de toekomst zal het anders zijn. BF2 heeft nu zelfs al baat bij meer geheugen op hoge settings. Bovendien door 2x1GB te pakken kan hij dual channel draaien.

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:57:
Lekker onderbouwd... Hier mijn systeem waarbij ik moet opmerken dat er geen Raptors 36GB meer inzitten maar 74GB en dingen zoals FEAR en BF2 draaien op 700 tot 900MB RAM-gebruik. Grote jongen als jij je Windows dan in de overige 100MB weet te proppen, realtime, zonder problemen, swapping of lag.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 19:57:
Ruim een half jaar geleden is met BF2 de trend al gezet naar 2gb. Daarna is o.a. FEAR gevolgd. E.e.a. afhankelijk van welke resolutie/settings je speelt. Hoe beter je videokaart hoe hoger je deze settings zult kunnen en willen zetten en des te meer geheugen er nodig is.
Zeker als je een 7900GT neemt zul je op resoluties gaan spelen waarbij dit duidelijk merkbaar wordt in je bijv. je laad en afsluit tijden.
Als ik BF2 speel op 1280*1024 met alle opties op high dan zit mijn peak mem gebruik incl windows enzo al op de 1.4 tot 1.6 gb. ;)

Desalniettemin kun je met 1gb inderdaad nu nog wel uit de voeten. Daarom heb ik de volgorde in mijn 1e post aangepost, maar als er een gaatje is zou ik dus wel voor de 2*1gb gaan.

Als je nu 2*512 koopt en later 2*512 erbij om dualchannel te kunnen blijven draaien moet je maar hopen dat je dezelfde memorymodules kunt vinden. Het risico bij niet gelijke memmodules op problemen is toch een stuk groter.
Hetzelfde geldt overigens als je nu 1 stick van 1gb zou kopen en later 1gb erbij.

[ Voor 18% gewijzigd door Help!!!! op 31-03-2006 20:19 ]

PC Specs

• MAX3400

MAX3400

Help!!!! schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:07:
[...]Als je nu 2*512 koopt en later 2*512 erbij om dualchannel te kunnen blijven draaien moet je maar hopen dat je dezelfde memorymodules kunt vinden. Het risico bij niet gelijke memmodules op problemen is toch een stuk groter.
Hetzelfde geldt overigens als je nu 1 stick van 1gb zou kopen en later 1gb erbij.
Niet helemaal; een aantal mobo's geven duidelijk aan in de handleiding dat 4 gevulde bankjes geen garantie meer geven op volledige DualChannel-functionaliteit. Misschien wel op andere timings of lagere doorvoersnelheden of met wat kunstgrepen, maar optimaal is het nog niet (anders had ik ondertussen ook 2GB erbij geprikt).

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MAX3400 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:10:
[...]

Niet helemaal; een aantal mobo's geven duidelijk aan in de handleiding dat 4 gevulde bankjes geen garantie meer geven op volledige DualChannel-functionaliteit. Misschien wel op andere timings of lagere doorvoersnelheden of met wat kunstgrepen, maar optimaal is het nog niet (anders had ik ondertussen ook 2GB erbij geprikt).
Ok, nog een extra reden dus om toch te kijken of die 2*1gb haalbaar voor je is.

PC Specs

• MAX3400

MAX3400

Help!!!! schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:21:
[...]

Ok, nog een extra reden dus om toch te kijken of die 2*1gb haalbaar voor je is.
offtopic:
Niet voor mij; ik heb al 2GB maar geen zin in 4GB zonder volledige DualChannel

Zie trouwens net pas dat de TS een Asus A8N-SLI wil; dat kan je inderdaad wel vergeten op 1T/400MHz DualChannel bij 4 bankjes.

Verwijderd

Respect voor je topic start... je schijnt op jou leeftijd ( acht wat klinkt dat oud.. ben ook maar 15 hoor ) al meer van computers te weten dan mijn vrienden.. die er van overtuigd zijn dat je 5 jaar vooruit kunt met een sempron en 512 mb geheugen :r En mij dan raar vinden omdat ik een Athlon heb... maar dat terzijde.

2x 1 Gb is bij dit budget zeer aan te raden.. en voor games geld: bezuinig op alles BEHALFE de videokaart... daarbij moet ik zeggen dat je ook ( net als mij ) eerst een 7600gt kunt nemen en van de zomer sli ( al valt het denk ik niet aan te raden.. maar voor MIJ is het niet anders ) Wat je ook kunt doen is eerst een cheap pci-e kaartje nemen.. en sparen voor een uber graka.. Maarja als ik dom lul dan zeg je het maar. iig veel plezier met je nieuwe systeem! :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Alvast allemaal bedankt, en ja ik weet er al erg veel van. Ik zit nu op een Nvidia GeForce 2 MX 100/200, dus slechter dan dit kan het neit worden. Ik kan inderdaag nu gaan voor een 6600 ofzo, en als ik er over 4 maanden ofzo geld voor heb, een 7900GTX koop, maar dan in de versie van over 4 maanden :9, en als het SLi moederbord wegvalt, is er weer 40 € over, maar ik moet wel upgrade mogelijkheden hebben. Ik heb ongeveer € 70 in de maand waar ik alles mee moet doen, kleren etc. dus er blijft ook wat over voor de computer. Maar een nieuwe pc komt er zeker, waarschijnlijk al over 1 maand, als ik jarig ben..

Verwijderd

Ik zou zeggen spaar eerst al je geld bij elkaar.. en wie weet worden die stuff nog goedkoper :) . AMD X2 is misschien wel een overkill. beter voor een 3500+ ofzo gaan en dan die overclocken.

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Je bent 11 jaar oud en spaart in 4 maanden genoeg geld voor een 7900GTX bij elkaar??? Nou dan moet je wel heel hard werken daar achter het station... })

Verwijderd

AJ1815 schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:36:
Je bent 11 jaar oud en spaart in 4 maanden genoeg geld voor een 7900GTX bij elkaar??? Nou dan moet je wel heel hard werken daar achter het station... })
heeft ie niet gezegd. Als hij een goedkope kaart neemt, ipv die die hij nu in gedachten heeft, spaart em al een stuk uit op zijn budget. SLI moederbord weg, en er is weer 40€ bij.

Op 4 maand kan hij (als em beetje zuinig is) zo'n 250€ opzij leggen, dus dan zit hij al met een budget van minstens 350€.
490€ voor zo'n asus kaart in de pricewatch, dus 411€ voor de TS. 60€ is rap gevonden, zeker als je er 4 maand over doet en nog eens verjaart ondertussen (zelfs al voor 11-jarigen)...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:42:
[...]

heeft ie niet gezegd. Als hij een goedkope kaart neemt, ipv die die hij nu in gedachten heeft, spaart em al een stuk uit op zijn budget. SLI moederbord weg, en er is weer 40€ bij.

Op 4 maand kan hij (als em beetje zuinig is) zo'n 250€ opzij leggen, dus dan zit hij al met een budget van minstens 350€.
490€ voor zo'n asus kaart in de pricewatch, dus 411€ voor de TS. 60€ is rap gevonden, zeker als je er 4 maand over doet en nog eens verjaart ondertussen (zelfs al voor 11-jarigen)...
Zoiets ben ik ook van plan, en ja, misschien pas over 6 maanden, maar er komt wel een super goede pc.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar verder is die PC wel oké ?

• MAX3400

MAX3400

Volgens mij heeft iedereen wel zijn eenduidige zegje gedaan over wat wel en niet belangrijk is aan je nieuwe PC. Een beetje verdere eigen research elders op internet doet niemand kwaad. ;)

Verwijderd

St@m schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:24:
Zie mijn reactie in je vorige topic..

edit: en je vraagt met het handje een move aan, dit doe je dus niet op deze manier.. lees eerst de faq maar eens door

zo hoort het.. [rml][ AMD]High-end game pc[/rml]
Lief van je dat je mijn topic aanhaalt :*).

ontopic: Het heeft geen zin om een SLI moederbord te nemen als je maar 1 videokaart erin gaat zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 13:22:
[...]

Lief van je dat je mijn topic aanhaalt :*).

ontopic: Het heeft geen zin om een SLI moederbord te nemen als je maar 1 videokaart erin gaat zetten.
Snap ik, maar ik dacht dan steek ik er over 1 jaar weer een bij, die is dan al weer een stuk goedkoper en kan ik er weer 1 jaar mee vooruit, maar heb nu gehoord dat je dus beter na 1 of 2 jaar weer een super goede videokaart koopt, en dus geen SLi gebruikt..

• lvrijn
  • Laatst online: 10-07-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:42:
[...]

En dan moet hij zeker in zen nakie naar school?

Laurens

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ga niet in mijn nakie naar school, maar ik kan ook wat gaan ' werken '. Dat zie ik dan wel weer, maar ik heb nog eens rond zitten kijken en is het niet beter om ipv een 7800 GT een x1800XT te nemen ? :Y)

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02 17:57
Kijk eens in dit winkelmandje *let op, je huidige winkelmandje wordt overgeschreven*

Zelf zou ik voor zoiets gaan. Het is net geen 1000 ballen zonder beeldscherm, ik weet niet of je dat erbij wilde. Enige voorwaarde is dat je je Venice wel ietsjes overclockt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kaaswagen op 02-04-2006 16:04 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• Card Nox
  • Laatst online: 15:06
Netjes hoor 11 jaar en dan al met deze dingen bezig zijn, ik heb vrienden van 22 die niet eens weten wat een videokaart is maar mij willen adviseren, lol.

Paar kleine opmerkingen:

Behuizing: Sonata moet goed zijn (ben zelf voor de CM Centurion 5 gegaan) - 100 [??]
Proc: Ga voor een 3700+ meer dan genoeg voor games - 218 euro
Graka: ga voor de XFX 7900 GT XXX - 350 euro
Geheugen: TwinMOS 2x1GB Dual Channel - 150 euro
Mobo: Asus A8E [geen sli] - 80 [??]
HD: pak voor paar euro meer Hitachi Destar 250 GB - 100 euro
Toetsenbord: Logitech Media Keyboard Elite - 25 euro
Muis: Logitech MX 518 - 45 euro
Monitor TFT 19'' - 200 euro
Geluid: Logitech setje - 100 euro
Totaal: 1233 incl. btw = 986 excl.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal heel erg bedankt, hier kan ik weer wat mee, maar is het zo dat die X1800XT veel beter is dan die 7900GT of kan ik toch beter voor de 7900GT gaan ?

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-02 17:57
Google is je beste vriend
Afbeeldingslocatie: http://www.google.nl/images/firefox/google.gif
:)

[ Voor 7% gewijzigd door Kaaswagen op 02-04-2006 23:13 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 13:38
Ik zou niet voor een A8N SLI gaan. Eerder voor een DFI board. Ik weet niet of je gaat overclocken, maar dit board presteerd zowiezo beter en heeft een fijnere plaatsing van connectors, helaas is de plaatsing van de NB wat jammer.

• AvanCade
  • Laatst online: 03-01 21:25
En heeft Twinmos geen problemen meer tegenwoordig met ASUS moederborden? Zoals de FAQ dus wel zegt? Ik zou daarom om zeker te zijn een ander merk nemen natuurlijk. En op www.storagereview.com kun je reviews lezen van harde schijven en daar kun je dus uit opmaken dat 16mb cache niet altijd beter is voor gaming.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Caazje, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.