Toon posts:

Bekabeld + draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

mijn vader gaat binnenkort een laptop kopen en we willen nu ons bekabelde netwerk uitbreiden met een draadloze zender.
We hebben nu ADSL ISDN van Planet. We hebben zo'n groene Alcatel USB modem, die is aangesloten op PC1. PC1, PC2 en PC3 zijn met een bekabeld netwerk met elkaar verbonden. PC1 moet dus altijd aanstaan als PC2 en PC3 willen internetten. Hier willen we vanaf. We willen dus een multi-pc modem die we aansluiten op de hub. Daarnaast willen we een draadloze zender voor de laptop aansluiten op de hub.

Weet iemand een simpele en niet al te dure oplossing hiervoor?

Rick

EDIT:
Ik zie ook wel routers met usb printerserver, maar heb er nog geen een gevonden voor ISDN

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 17:31 ]

Verwijderd

je wil gewoon een isdn (annex B ) modem met ingebouwde router

• Pollux4092
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-04 21:48
Misscien een goed moment om op internetplusbellen over te stappen; dat heeft alles wat je zoekt & je bespaart waarschijnlijk nog geld ook...

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ik weet in elk geval dat je GEEN speedtouch aan moet schaffen (wat een ellende ik daar al nie tmee heb gehad).

Ik zou je iets van Asus of linksys doen.
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=O1SL56& << ik weet niet of deze vxWorks of Linux firmware draait, de vxWorks firmware schijnt ruk te zijn

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Anti-XP schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:39:
Ik weet in elk geval dat je GEEN speedtouch aan moet schaffen (wat een ellende ik daar al nie tmee heb gehad).

Ik zou je iets van Asus of linksys doen.
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=O1SL56& << ik weet niet of deze vxWorks of Linux firmware draait, de vxWorks firmware schijnt ruk te zijn
Wat een onzin. Er zijn een paar miljoen SpeedTouches in Nederland alleen al uitgeleverd. Als je alleen hier op GoT gaat kijken zie je daar relatief heel weinig problemen mee. Die ST's zijn zo gek dus nog niet. Bovendien heeft TS dan het voordeel dat ie volledige ondersteuning van zijn provider en KPN kan verwachten.

Ik raad je een ST716i aan. Met korting te koop via Planet.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-04 10:40
Ik weet niet of je ook VPN e.d. nodig hebt, dan is een Draytek namelijk aan te raden, die kunnen daar goed mee overweg en hebben leuke modem/router/wireless combinaties zodat je maar 1 apparaat hebt. Bijvoorbeeld de 2800 zou je eens kunnen bekijken.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Tropos schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:48:
[...]

Wat een onzin. Er zijn een paar miljoen SpeedTouches in Nederland alleen al uitgeleverd. Als je alleen hier op GoT gaat kijken zie je daar relatief heel weinig problemen mee. Die ST's zijn zo gek dus nog niet. Bovendien heeft TS dan het voordeel dat ie volledige ondersteuning van zijn provider en KPN kan verwachten.

Ik raad je een ST716i aan. Met korting te koop via Planet.
Idd, ik heb genoeg goede dingen met mijn ST meegemaakt en zo ook mijn vrienden... Nooit problemen mee gehad. :)

Goedkoop bellen via VoIP

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-04 10:40
MensionXL schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 16:56:
[...]
Idd, ik heb genoeg goede dingen met mijn ST meegemaakt en zo ook mijn vrienden... Nooit problemen mee gehad. :)
Ik heb er een paar in beheer, zeker 4 zijn er al vervangen, sommige al meerdere malen. Het is dus een beetje subjectief.
Pagina: 1