Mijn broer heeft het volgende probleem: hij heeft zijn pc meegenomen naar zijn vriendin en wou daar ook de pc op de tv aansluiten om zo een aantal films en foto;s te laten zien op haar beamer.
Nu heeft hij thuis zijn pc regelmatig op de tv aangesloten (svideo aansluiting), maar bij zijn vriendin kreeg hij geen beeld.
Eenmaal thuis gekomen bleek de tv out het ook niet meer te doen.
en toen ging mijn telefoon: kun je ff helpen.
Ik daar naar toe met een eigen (zekerwerkende ) svideo kabel, maar ook ik kreeg geen beeld.
ook toen ik de tv out geforceerd aan zette, kreeg ik geen beeld.
heel straf dus.. Ik heb de pc hier nu thuis staan, maar ook na herinstalleren van de driver (ook de nieuwste van internet gehaald) kreeg ik geen beeld.
Wat mij wel opviel is dat de videokaart 2x staat geinstalleerd in het apparaten beheer. deze komen na verwijderen ook beide terug als ASUS X700 en ASUS X700 Secondary.
is dit normaal (zit wel vga en dvi uitgang op, maar toch)
Ik heb hier al ff gezocht in dit forum en heb ook de grote tvout topic nu al 30 keer nagelezen, maar ik kan niets bedenken.
hebben jullie nog tips (herinstall windows is misschien een optie)
Nu heeft hij thuis zijn pc regelmatig op de tv aangesloten (svideo aansluiting), maar bij zijn vriendin kreeg hij geen beeld.
Eenmaal thuis gekomen bleek de tv out het ook niet meer te doen.
en toen ging mijn telefoon: kun je ff helpen.
Ik daar naar toe met een eigen (zekerwerkende ) svideo kabel, maar ook ik kreeg geen beeld.
ook toen ik de tv out geforceerd aan zette, kreeg ik geen beeld.
heel straf dus.. Ik heb de pc hier nu thuis staan, maar ook na herinstalleren van de driver (ook de nieuwste van internet gehaald) kreeg ik geen beeld.
Wat mij wel opviel is dat de videokaart 2x staat geinstalleerd in het apparaten beheer. deze komen na verwijderen ook beide terug als ASUS X700 en ASUS X700 Secondary.
is dit normaal (zit wel vga en dvi uitgang op, maar toch)
Ik heb hier al ff gezocht in dit forum en heb ook de grote tvout topic nu al 30 keer nagelezen, maar ik kan niets bedenken.
hebben jullie nog tips (herinstall windows is misschien een optie)
Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies