Hey,
sinds een poos heb ik nu een nieuw moederbord de ASUS P4P800-E Deluxe.
(Is niet een van de nieuwste maar heb ook een ASUS CT-479
).
Anyway, nu vroeg ik me af of het mogelijk was om met een ander programma dan wat er standaard bij zat de werking van de geluidskanalen in te stellen.
Met de standaard software ben je echt ontiechelijk gelimitieerd.
Ik heb 6 kanalen, en wil eigenlijk geen 5.1 geluid maar wat ik graag zou willen was 2 verschillende kanalen aan sturen voor mijn mengpaneel.
(Ik geloof dat ik ergens gehoord had dat dat met 5.1 kon).
Ook doet mijn Line-in Ontiechelijk vaag, wat met mijn oude moederbord niet zo was.
(Zodra ik hem aansluit gaat al mijn geluid brommen en zo ver ik weet is de kabel in orde).
Lijkt me sterk dat hij in een of andere rare lul lus terecht komt want dat had hij met mijn oude moederbord ook niet.
(1 Uitgang zit dus op me mengpaneel en de line in op de Record out van mijn mengpaneel).
Bvd voor enige info.
sinds een poos heb ik nu een nieuw moederbord de ASUS P4P800-E Deluxe.
(Is niet een van de nieuwste maar heb ook een ASUS CT-479
Anyway, nu vroeg ik me af of het mogelijk was om met een ander programma dan wat er standaard bij zat de werking van de geluidskanalen in te stellen.
Met de standaard software ben je echt ontiechelijk gelimitieerd.
Ik heb 6 kanalen, en wil eigenlijk geen 5.1 geluid maar wat ik graag zou willen was 2 verschillende kanalen aan sturen voor mijn mengpaneel.
(Ik geloof dat ik ergens gehoord had dat dat met 5.1 kon).
Ook doet mijn Line-in Ontiechelijk vaag, wat met mijn oude moederbord niet zo was.
(Zodra ik hem aansluit gaat al mijn geluid brommen en zo ver ik weet is de kabel in orde).
Lijkt me sterk dat hij in een of andere rare lul lus terecht komt want dat had hij met mijn oude moederbord ook niet.
(1 Uitgang zit dus op me mengpaneel en de line in op de Record out van mijn mengpaneel).
Bvd voor enige info.
offtopic:
HAHA, grappigste typo ooit
HAHA, grappigste typo ooit
[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 31-03-2006 17:11 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!