Toon posts:

PC lijkt gewoon aan te gaan maar krijg geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou het zit zo, heb vandaag wat nieuwe hardware binnengekregen. Deze heb ik in mijn kastje gegooid (zachtjes) en alles aangesloten. Nu zet ik de stroom erop en druk op de aanknop en alles gaat aan (lampje mobo, cpu fan draait, vga fan draait, casefan draait) maar ik krijg maar geen beeld!
Wat me ook opviel was dat me usb muis ook geen stroom heeft en me toetsenbord (geen usb) ook niet. Ik heb echt alles al geprobeerd. Alles losgehaald behalve cpu vga en geheugen, ander geheugen geprobeerd, pci videokaart geprobeerd en videokaart er uit gehaald. Ook piept hij helemaal niet bij het opstarten, wat ik erg raar vind.

Asus nforce 4 mobo (a8n-e)
Saphire x1900xt
xp 64 3700+
2x 512 geheugen (waarvan 1 tje het zeker doet aangezien die uit mijn oude pc komt)

hopelijk kan een van jullie hier wat licht op werpen...

Verwijderd

Heb je de externe voeding, van je videokaart wel aangesloten? Hij heeft namelijk niet genoeg aan de stroom via de pci x slot.

Dit staat tevens in de manual van je graka. Over je USB, dit kan natuurlijk disabled staan in je bios, even enablen met een ps2 keyboard en alles werkt weer goed dan.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:11

Poekie McPurrr

Mreoww~

Probeer eens of het werkt als je ook de 4-pins connector erin steekt ;)

Le Meow

Verwijderd

Topicstarter
opgelost... annoying nieuwe mobos hebben 2 stroom aansluitingen, 1 keer 24 pins en 1 4 pins op een totaal andere plaats. Staat zelfs niet in de handleiding. Maar het werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:55:
Probeer eens of het werkt als je ook de 4-pins connector erin steekt ;)
haha ja achteraf is het makkelijk ;)

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:11

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ik zal je nog eens helpen :>

Maar goed dat je (na mijn hint) nog eens bent wezen kijken naar je stekkertjes ^^

Le Meow

Verwijderd

Topicstarter
Poekie McPurrr schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:59:
Ik zal je nog eens helpen :>

Maar goed dat je (na mijn hint) nog eens bent wezen kijken naar je stekkertjes ^^
poek saved the day _/-\o_
Pagina: 1