Battlefield 2 - Crash bij laden

Pagina: 1
Acties:

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Hallo allemaal,

net nieuw hier, ik hoop dat iemand mij kan helpen:

Het probleem:

Ik start Battlefield 2 en kies een server uit. Zo gauw ik op starten/joinen druk begint het spel met laden, maar op 51% van het laden knalt het spel er ineens uit. Ik krijg geen foutmeldingen o.i.d.
Alle updates zijn geinstalleerd in het spel. Ook de nieuwste videokaart drivers heb ik geinstalleerd.

Specs:

AMD Athlon 2400+
Kloksnelheid: 2,00 GHz
Geheugen: 2,0 GB (2x 1 GB)
Videokaart: Radeon 9800 Pro 256 MB
Soundcard: Creative SB0350 Audigy 2 ZS

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. In iedergeval vast bedankt! :)

Greenfielt

Verwijderd

blijft ie niet onderaan de taakbalk nog staan,zo ja,als je daar op klikt,kom je dan nog weer in het spel.

De laatste patch schijnt dit probleem te geven namelijk,een paar kenissen van mij,spelen dit spel ook vaak,en hebben hier last van sinds de laatste patch.

Zal wel weer een bug zijn,daar staat dat spel toch wel bekend om |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 10:39 ]

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 10:39:
blijft ie niet onderaan de taakbalk nog staan,zo ja,als je daar op klikt,kom je dan nog weer in het spel.

De laatste patch schijnt dit probleem te geven namelijk,een paar kenissen van mij,spelen dit spel ook vaak,en hebben hier last van sinds de laatste patch.

Zal wel weer een bug zijn,daar staat dat spel toch wel bekend om |:(
Dat was het niet........

Ik heb het probleem zelf gevonden, dus voor de anderen die dit ook hebben:

Spel Un-Installen ---> Alle EA Games/Battlefield 2 bestanden uit het register halen --> Opnieuw installeren --> Patches --> Spelen maar.....

Ik had een paar maanden geleden nog een andere videokaart en een andere grote qua geheugen, waarschijnlijk heeft ie dat allemaal onthouden en maakte het spel daar nu dus een probleem van.

Toch bedankt voor de hulp.

Deze kan op slot :)