[XP] Auto play van DV camera wijzigen?

Pagina: 1
Acties:

• Division
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-01 18:48
Ik heb vanmiddag m'n Panasonic NV-GS200 DV-camera aangesloten via firewire en 't toestel werd herkend en geïnstalleerd, waarna het auto play menuutje kwam. Ik wou enkele testfragmenten capturen dus ik klik op Vegas 6, maar vergeet het vinkje 'altijd deze app starten bij inpluggen van camera' uit te vinken.

Nu zit ik al uuuren te proberen dit terug te resetten, maar zelfs de Microsoft Autoplay Fix tool kan me niet helpen want mijn DV cam verschijnt niet in de te resetten lijst van dat tooltje...
Als ik op eigenschappen van de DV can klik is er GEEN tabblad autoplay of iets dergelijks :(
En nog 't mooiste van al: hij kan niet eens capturen in vegas, wel in movie maker (maar das voor op een ander forum...)

Echt waar, wie kan me vertellen hoe ik die vervelende autoplay voor m'n cam reset want ik krijg er het lopend sch**t aan :'( :'(

Tx!

Verwijderd

Met TweakUI kun je de AutoPlay voor bepaalde drives uitschakelen, kijk daarvoor eens onder My Computer, AutoPlay.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 16:21 ]

• Division
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-01 18:48
Nog niet, maar ondertussen is mijn Sony Vegas capturen wel gelukt :)
Toch bedankt voor de tip! Ik had trouwens bij TweakUI gewoon alles van autoplay gedisabled, maar voor de cam blijft vegas vanzelf opkomen, ook na reboot...