iBook (1.2ghz) oplader dood?

Pagina: 1
Acties:

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik vrees het ergste, namelijk dat mijn oplader kapot is. Vanmorge werkte hij nog normaal, maar toen ik hem vanmiddag weer instak thuis deed ie niets meer. Op apple's support pagina staan tips die je kunt proberen maar geen een hielp.

Het ledje krijgt geen kleur meer, verschillende 'stroom' stukjes geprobeert, verschillende stopcontacten geprobeerd etc.

Heeft iemand nog ideeën? Over een uurtje is m'n accu namelijk leeg.

:D/-<

Verwijderd

Loop bij de dixons bijvoorbeeld naar binnen hebben bast wel een demo model vraag of je het mag aansluiten op een voeding van hun en dan weet je het zeker

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Lijkt mij dat hij echt kapot is.
Als je hem open kan/mag (garantie...) maken zal waarschijnlijk de zekering zijn doorgebrand.

Heb je geen andere pc staan? Anders zou ik de iBook niet meer gebruiken en even afwachten.
Je kan ook naar het dichtsbijzijnde Apple Centre bij jou in de buurt je probleem voorleggen, misschien kun je hem daar op laten laden terwijl ze de oude terugnemen.

Zet iig je powersettings op minimaal om er alles nog uit te persen :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• semicolon
  • Niet online
powersettings staan minimaal :)
Probleem is dat in m'n dorp niet echt veel winkels zijn die Apple producten verkopen, Applestore is 2 uur reizen, Dixons is 1,5 uur reizen voor me (OV). (overigens heb ik nog nooit een Apple desktop/notebook bij de Dixons gezien)

M'n garantie is sinds februari afgelopen helaas. Naja dan maar pc van m'n moeder lenen tot ik weer richting applestore-bevattende steden reis maandag :(

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-02 09:40
Voordat je 1,5 uur gaat reizen naar de Dixons; die verkopen al een tijdje geen Apple computers / laptops meer. Alleen nog maar iPods en accessoires.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:50

reiker

dan jij!

Max v W schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:16:
powersettings staan minimaal :)
Probleem is dat in m'n dorp niet echt veel winkels zijn die Apple producten verkopen, Applestore is 2 uur reizen, Dixons is 1,5 uur reizen voor me (OV). (overigens heb ik nog nooit een Apple desktop/notebook bij de Dixons gezien)

M'n garantie is sinds februari afgelopen helaas. Naja dan maar pc van m'n moeder lenen tot ik weer richting applestore-bevattende steden reis maandag :(
Waar zit je momenteel dan? Wellicht zijn er welwillende tweakers in je omgeving die je hun oplader wel even willen laten gebruiken, onder het genot van een goed gesprek over de onzekerheid van wel of geen keynote morgenavond ;)

offtopic:
Ik bevind me in Groningen-stad, je bent van harte welkom als je in de buurt bent :) Lijkt me niet, anders kon je natuurlijk wel naar de Apple Store hier... Maar je weet maar nooit ;)

[ Voor 7% gewijzigd door reiker op 31-03-2006 17:20 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

• semicolon
  • Niet online
reiker schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:19:
[...]

Waar zit je momenteel dan? Wellicht zijn er welwillende tweakers in je omgeving die je hun oplader wel even willen laten gebruiken, onder het genot van een goed gesprek over de onzekerheid van wel of geen keynote morgenavond ;)

offtopic:
Ik bevind me in Groningen-stad, je bent van harte welkom als je in de buurt bent :) Lijkt me niet, anders kon je natuurlijk wel naar de Apple Store hier... Maar je weet maar nooit ;)
Bedankt voor t aanbod maar beetje ver vanaf Zuid Limburg. Maar ik ben net langs de applestore geweest, kon daar even testen en gelijk een nieuwe gekocht. Kreeg zelfs 5 euro terug voor m'n oude oplader :)

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 08:22

Superflip

*pwiet*

Ik kreeg gewoon een nieuwe... Heb niets moeten betalen... werd gewoon ingeruild...

• semicolon
  • Niet online
aik0n schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 14:41:
Ik kreeg gewoon een nieuwe... Heb niets moeten betalen... werd gewoon ingeruild...
*kuch*
Max v W schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:16:
...
M'n garantie is sinds februari afgelopen helaas. ...

Verwijderd

probleem opgelost dus? topic dicht?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:08:
probleem opgelost dus? topic dicht?
Hier op GoT is het gebruikelijk om een topic gewoon 'weg te laten zakken', geen slotje nodig dus.

• Math2k
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01-2021
Wat kostte je oplader? Die van mij is namelijk ook overleden en zit niet heel erg ruim in de centen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een nieuwe kost iets van 60 of 70 euro meen ik. Ik weet niet wat er aan de jouwe kapot is, maar ik heb er hier nog een waar het stekketje dat in de laptop gaat gaar is. Als je zin hebt om te knutselen mag je die wel voor een zacht prijsje overnemen :)

• semicolon
  • Niet online
De nieuwe adapter kostte me 79 euro bij Apple Centre Maastricht, en dat is de prijs online (AppleStore zelf) ook, maar ik kon voor mijn oude dus 5 hele euro's terug krijgen.

Pagina: 1