Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Verwijderd
dat doe ik altijd gewoon met lucht werkt super ga gewoon effe naar buiten met de fan je je spuit effe met dat lucht in je fan
ps lucht buzzie zijn wel heel duur ik geloof 35 piek
Werkt perfect...
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Daarna evt een borstel/borsteltje, en wil ik echt iets goed schoon hebben (tot in de kleinste kiertjes), dan ff de dremel erop (met schoonmaakborsteltje).
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
En de losse delen ff mee naar de hoek van de straat (werk)
Luchtcompressor erop en klaaro
Wat gelukkig wel een oud bakkie
Alle proemn in n drek
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
10 Punten voor deze GozertOp donderdag 25 januari 2001 12:33 schreef psygho het volgende:
Houd wel van een beetje schilderen, dus een "gamma wegwerpkwast" en leef je uit,, daarna ff de stofzuiger de troep op laten ruimen, resultaat?.. een schone fan
is ie ook weer wat stiller
Niet?
[Specs]
Een beetje siliconen spray erin spuiten is ook makkelijk.Op zaterdag 27 januari 2001 07:42 schreef SiGNe het volgende:
En natuurlijk een druppeltje olie erin
is ie ook weer wat stiller
Nuff Said
stofuiger aan en met de kwast goed aan bijde kanten vegen dan word ie heel mooi schoon
dan ounnik je aan de onderkant het stikkertje eraf
klein druppeltje lagervet erin, nieuw stikkertje erop en je fannetje is als nieuw