56K modem verbinding voor internet in wireless netwerk *

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
Hallo,

Ja u leest het goed, ik ben 1 van de weinigen die nog in het stenentijdperk van 56k modems zit.
Aangezien er geen andere mogelijkheid is in de Wijdewormer, nee zelfs geen isdn, moet ik het er maar mee doen.

Nu ik dit heb geaccepteerd, vroeg ik mij af of er misschien wel een mogelijkheid is om draadloos dialup te hebben en dan voor 2 computers. ik heb een kamer op de beganegrond, die heeft toegang tot een telefoondraadje.

Maar nu komt het, een 2e pc wil ik op de eerste verdieping plaatsen waar geen telefoonaansluiting zit. Is het mogelijk om beide computers draadloos te laten inbellen?

Hartelijk bedankt voor degene die mij weet te helpen met die middeleeuws thema.

(Even voor alle duidelijkheid: Ik heb google afgestormd bedrijven ge-emaild maar er kwam helaas niks uit. Aangezien ik een trouwe lezer van tweakers ben dacht ik hier eens de bevolking te bezwaren met mijn treurig probleem.)

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:36

Standeman

Prutser 1e klasse

Als je in beide PC's een wireless kaartje steekt moet je volgens mij wel een verbinding kunnen maken en de internet (dial-up) verbinding kunnen sharen tussen de PC's. (weet alleen niet of je dan nog een router nodig hebt)

Verder kan je nog denken aan een netwerk via het stopcontact. Dan je dialup verbinding delen.
Maar is het niet mogelijk om vrij simpel een telefoon lijn langs je CV leidingen te trekken. Best vaak dat er nog genoeg ruimte is voor een plat telefoon kabeltje..

[ Voor 3% gewijzigd door Standeman op 31-03-2006 14:28 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik weet niet of een draadloze router om kan gaan met 56k maar denk het niet. Wat je wel kan doen is het volgende:

Zet in je PC beneden een 2e netwerkkaart, sluit op deze een draadloze router aan en laat de computer boven verbinden met deze computer beneden.

Verder zou ik het ook niet weten? :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
[offtopic]Als je postcode 1456NS is, dan is er volgens mij gewoon ADSL beschikbaar.[/offtopic]

Je kan een oud PC-tje als inbel-PC gebruiken en daar een softrouter op installeren en dan een (draadloos) netwerk installeren.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-03 08:20

Gé Brander

MS SQL Server

Ga op zoek bij e-bay of zo naar een router van 3Com met een ingebouwd modem. Daar kan je twee pc's via een netwerk op aansluiten, of een wireless router. Heb het zelf ook ooit op die manier gedaan. Die dingen zul je tegenwoordig wel bijna gratis kunnen krijgen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zult het niet geloven, maar dat kan inderdaad :)
Het is alleen wel een beetje de vraag hoeveel je daar voor wilt betalen, als je iets dergelijks nog kan vinden. Waar je naar op zoek bent is een dial-up router met wireless functionaliteit. Ik kan me zo niet herinneren dat die bestaan, maar dial-up router bestaan wel degelijk (check cisco, oudere modellen moet je voor een prikkie te pakken kunnen krijgen), en een wireless router ook. Dus die zou je kunnen koppelen :)
Check ook even deze link, heeft precies het zelfde probleem. een SMC Barricade schijnt te hebben wat je zoekt :)

Ik heb zelf een keer een dergelijke opzet gemaakt met een NT4 SBS server als centraal punt...PC's verbonden naar de server en op het moment dat er internet nodig was werd er naar buiten gebeld.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Vunzz
Ik denk dat het makkelijker en goedkoper kan met iest als Freesco.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• The Eagle

The Eagle

Vunzz schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:36:
Ik denk dat het makkelijker en goedkoper kan met iest als Freesco.
Helemaal mee eens, maar dan moet je wel een aparte machine ter beschikking hebben. Aan de andere kant: in dit geval zal een 486 al voldoen, dus dat zijn de kosten niet - die kost meer aan electra dan aan aanschaf :+
Die NT4 SBS server was eigenlijk meer ter illustratie bedoeld, overigens wel leuk spul om mee te kloten :p

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Narf717
Aha!

Dus er is hoop :)

Ik dank iedereen die zo snel al heeft gereageerd.... ik ga gelijk opzoek naar de beste mogelijkheid :D
offtopic:
Als je postcode 1456NS is, dan is er volgens mij gewoon ADSL beschikbaar.
uhm sja, ik heb 1456 NH... soms word er beweerd na een check dat het wel beschikbaar is, maar ik heb zelf toen een pakket van bbnet of iets dergelijks ge-installeerd, het werkte voor geen kant, noppes... alsof er helemaal geen telefoonlijn lag :? |:(

maargoed, als er ergens in deze wereld routers zijn met draadloze netwerkfunctie zijn dan zal ik ze vinden :9

• Sendy
  • Niet online
En anders kan je natuurlijk twee apparaten aanschaffen: 1) een router-switch-modem (vaak in één apparaat) en 2) een wireless bridge of wireless router (de bridge is makkelijker als je minder zorgen wil).

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

geen adsl, geen isdn, zelfs geen kabel(-internet)?? Mischien schoteltje?

Wijdewormer ligt toch vlakbij zaanstad?, (Wijdewormer ken ik erges van)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 31-03-2006 15:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Narf717
Maar als ik het dus goed begrijp...

Kan ik vanaf elk telefoonpunt in huis een router met een pc eraan draadloos verbinding maken met een andere pc in huis zonder dat ik 2 computers online hoef laten te staan en onafhankelijk van elkaar inbellen vanaf de een of de andere pc? :O (je kunt je vast wel voorstellen dat er van een gedeelde 56k verbinding weinig overblijft).
geen adsl, geen isdn, zelfs geen kabel(-internet)?? Mischien schoteltje?

Wijdewormer ligt toch vlakbij zaanstad?, (Wijdewormer ken ik erges van)
Schotel kan wel... alleen peperduur :( (hebben nu digitenne, OMG wat een redding :D)
ja klopt, het kalf is 5 min van mijn huis verwijdert, al is wijdewormer er uitgerekt... 8 km zuiderweg en dan heb je nog de noorderweg.. ik woon dus op de zuiderweg aan het begin..

[ Voor 38% gewijzigd door Narf717 op 31-03-2006 15:07 ]

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Als je het geen probleem vindt om pc1 beneden aan te laten staan heb je aan 2 WLAN pci-kaartjes (of usb-adapters) genoeg.

Of je koopt via eBay een oude inbelrouter, kijk dan eens naar Cisco, deze dingen kostten toen een fortuin, zijn nogsteeds erg goed (bv dial-on-demand, automatisch inbellen bij verkeer), maar omdat niemand ze nog gebruikt gaan ze voor minder dan 10 euro weg!

Veel succes ermee, en maar hopen dat het binnenkort zal veranderen... :)

edit@hierboven:
Als je beneden op de telefoonlijn een router aansluit met daaraan een accesspoint (dus bv die cisco icm een standaard accesspoint) zal het gewoon werken zonder dat een pc aanstaat.
Makkelijker (en goedkoper misschien) is 2 losse kaartjes in een 'adhoc'-netwerk (directe link tussen de twee kaarten zonder accesspoint), en op pc1 een routerprogramma. Dan moet pc1 wel aanstaan dus...

edit2 voor de duidelijkheid:
De cisco belt dus voor je in, je pc's laat je via het draadloze netwerk verbinden, voor de pc's werkt het hetzelfde als adsl. Heb je internet nodig, dan zorgt de cisco (dat is dus een mini-pc met een inbelmodem) dat de verbinding gemaakt wordt.

[ Voor 46% gewijzigd door DarthPlastic op 31-03-2006 15:12 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Narf717
Als je het geen probleem vindt om pc1 beneden aan te laten staan heb je aan 2 WLAN pci-kaartjes (of usb-adapters) genoeg.
Nou, maakt mij niet heel veel uit of er een pc beneden aanstaat..
maar in prencipe baart het me zorgen dat ik straks misschien moet inbellen via een computer beneden voordat ik kan internetten boven....

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DarthPlastic schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:07:

Of je koopt via eBay een oude inbelrouter, kijk dan eens naar Cisco, deze dingen kostten toen een fortuin, zijn nogsteeds erg goed (bv dial-on-demand, automatisch inbellen bij verkeer), maar omdat niemand ze nog gebruikt gaan ze voor minder dan 10 euro weg!

Veel succes ermee, en maar hopen dat het binnenkort zal veranderen... :)
2 pc's met beide wlankaarten direct aan mekaar knopen kan toch niet?(hangt me vaag iets van bij) Daar moet toch een router tussen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• DarthPlastic
bartgrefte schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:11:
[...]

2 pc's met beide wlankaarten direct aan mekaar knopen kan toch niet?(hangt me vaag iets van bij) Daar moet toch een router tussen?
Jazeker wel, als je 2 goede kaarten hebt kun je via het draadloos-configuratiedingetje (vaak alleen XP) een 'ad-hoc' netwerk opzetten, hiermee verbinden 2 kaarten (soms 3 maximaal) met elkaar (point-to-point).
Een accesspoint is alleen nodig bij meer dan 2 pc's.

• DarthPlastic
Narf717 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:10:
[...]

maar in prencipe baart het me zorgen dat ik straks misschien moet inbellen via een computer beneden voordat ik kan internetten boven....
O, zit het zo...
Als je op je pc beneden 'dial automatic' aanzet, zal je merken dat Windows vanzelf in gaat bellen zodra je www.tweakers.net opent.
Deel je de verbinding via wlan en wil je vanaf boven internetten, dan zal dit precies hetzelfde gaan.
Als je boven internet opent zal het wel even duren voor hij ingebeld is, maar werken zal het zeker :)

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-03 20:33
Ik heb hier een 3Com Office Connect LAN Modem staan. Een router die automatisch kan inbellen wanneer één van de pc's binnen het netwerk daarom vraagt. Sluit op één van de netwerkpoorten een Wifi Accesspoint aan en je bent klaar.

• The Eagle

The Eagle

DarthPlastic schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:15:
[...]

O, zit het zo...
Als je op je pc beneden 'dial automatic' aanzet, zal je merken dat Windows vanzelf in gaat bellen zodra je www.tweakers.net opent.
Deel je de verbinding via wlan en wil je vanaf boven internetten, dan zal dit precies hetzelfde gaan.
Als je boven internet opent zal het wel even duren voor hij ingebeld is, maar werken zal het zeker :)
Yup. En idd zou ik eens naar Freesco kijken, zeker als je toevallig ergens een oude pc weg hebt staan stoffen :)
Er wordt ingebeld, en na een bepaalde tijd geen activiteit, wordt de verbinding verbroken.
Overigens moet ik hier een kleine kanttekening bij maken: als de router geen TCP/IP ziet, wordt de verbinding verbroken. Dit wil nog wel eens zijn effect hebben bij websites met java-applicaties er in. Een webchat bijvoorbeeld werkt wel maar wordt op een gegeven moment wegens geen activiteit verbroken.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Narf717 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:10:
[...]

Vrouggah (ik spreek over windows NT3.51) kon dat automatisch. Kan nu vast ook nog wel. In het beroerste geval installeer je een een remote control pakket op beneden en neem je vanaf boven even de pc van beneden over.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Narf717
edit@hierboven:
Als je beneden op de telefoonlijn een router aansluit met daaraan een accesspoint (dus bv die cisco icm een standaard accesspoint) zal het gewoon werken zonder dat een pc aanstaat.
Makkelijker (en goedkoper misschien) is 2 losse kaartjes in een 'adhoc'-netwerk (directe link tussen de twee kaarten zonder accesspoint), en op pc1 een routerprogramma. Dan moet pc1 wel aanstaan dus...

edit2 voor de duidelijkheid:
De cisco belt dus voor je in, je pc's laat je via het draadloze netwerk verbinden, voor de pc's werkt het hetzelfde als adsl. Heb je internet nodig, dan zorgt de cisco (dat is dus een mini-pc met een inbelmodem) dat de verbinding gemaakt wordt.
Ahhhhh..... ok, het begint me inene een stuk duidelijker te worden :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DarthPlastic schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:13:
[...]

Jazeker wel, als je 2 goede kaarten hebt kun je via het draadloos-configuratiedingetje (vaak alleen XP) een 'ad-hoc' netwerk opzetten, hiermee verbinden 2 kaarten (soms 3 maximaal) met elkaar (point-to-point).
Een accesspoint is alleen nodig bij meer dan 2 pc's.
ah zo!
weet ik gelijk waar die ad-hoc mogelijkheid voor staat bij de sitecom wl-115 wlan pcikaart die ik beneden in de pc heb zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 31-03-2006 15:31 ]

Oscar Wilde

• Vunzz
Dus nog een keer voor de duidelijkheid:

Op verschillende manieren kan je bij je telefoonlijn een router neerzetten die automatisch inbelt bij internetverkeer en de verbinding weer verbreekt bij gebrek daaraan.
Bijvoorbeeld:

-Freesco (Gratis speciale linuxdistro die op een diskette past, handig als je toch nog een oude PC over hebt)
-Een speciale Dial-Up router (Bijvoorbeeld van 3Com, 2e-hands via internet vrij goedkoop)
-Via een PC met Windows (In ieder geval Windows 2000 server of 20003, maar waarschijnlijk ook wel met XP)

• Narf717
Ik ben vandaag naar de zwarte markt geweest, en 2 winkels zouden misschien een 56k router hebben.

Nu ben ik nog even gaan zoeken op tweakers vraag en aanbod...

Hier zie ik een "3Com 3C891A OfficeConnect ISDN Lan modem (S/T) "

Kan ik hier ook mee inbellen met mijn 56k dialup???

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Narf717 schreef op zondag 02 april 2006 @ 14:20:
Ik ben vandaag naar de zwarte markt geweest, en 2 winkels zouden misschien een 56k router hebben.

Nu ben ik nog even gaan zoeken op tweakers vraag en aanbod...

Hier zie ik een "3Com 3C891A OfficeConnect ISDN Lan modem (S/T) "

Kan ik hier ook mee inbellen met mijn 56k dialup???
Nee, die is ISDN. Je zou zo een apparaat moeten hebben voor analoge lijnen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Narf717
ok, bedankt voor je reply!

Ik ga weer verder zoeken ;)

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:15
Narf, ik heb even gekeken, maar volgens multikabel/upc/essent hebben jullie ook geen kabel. Is het dan geen optie om een schotel aan de muur te hangen?? Via canaldigitaal kan je namelijk tv+internet krijgen. Je kan uploaden via GPRS (Zit bij het abbonementsgeld in, indien beschikbaar) of via 56k en met 512kbit downloaden. Dit internet kan je dan delen via een ad-hoc wireless verbinding. Meer informatie hier. Ik geef toe, goedkoop is het niet, maar je downstream word al 10x zo snel als je nu heb en je hoeft niet te verhuizen om ADSL te kunnen krijgen })

edit:
Ik zag dat jullie al Digitenne hebben, schotel kost hetzelfde per maand en Quicknet installeert de 75cm schotel voor je, dus meteen ff een ontvanger+smartcard halen voor je tv en dan trekt die aardige Quicknet-installateur er vast wel even een kabel bij voor je :)

[ Voor 27% gewijzigd door Miglow op 02-04-2006 15:21 . Reden: info toegevoegd ]

• Koffie
  • Laatst online: 11-03 14:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Titel edit, want dit slaat nergens op.
Verder zie ik het probleem niet zo, want er zijn 3 standaard oplossingen voor je probleem :

- Zet een servertje neer met een modem erin en proxy software welke je configureerd voor dail on demand. Zodra er een proxy client een request doet zal deze, indien nodig, automatisch inbellen en na x minuten inactive te zijn geweest de verbindin verbreken

- Zet een servertje neer met een modem erin en speciale modem pool software, hiermee is het mogelijk om een virtueel modem aan te maken op de client, welke over het netwerk de modem van je server gebruitk (duur en moeilijk te vinden en/of alleen oude software)

- Gebruik een hardware applience welke (evt. met build in modem) naar buiten kan bellen on request. Met name Shiva ISDN oplossing zul je hier veel voor kunnen vinden (en goedkoopie op marktplaats gok ik) indien er hier alleen ISDN voor te vinden is zul je wellicht naar ISDN moeten migreren. De Shiva ISDN kastjes die ik ken, werken ook basis van bellen on demand.

Voor al deze oplossingen maakt het weinig uit dat 1 of meerde clients wireless zijn, als alle componenten die met elkaar moeten babbelen maar in het zelfde LAN te vinden zijn.

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

Ik heb nog liggen een ethernet interface waar je een analoog modem aan kan hangen
hiermee kun je dus je modem delen over het locale netwerk
is dit iets ?

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Koffie schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:48:
Verder zie ik het probleem niet zo, want er zijn 3 standaard oplossingen voor je probleem :

- Gebruik een hardware applience welke (evt. met build in modem) naar buiten kan bellen on request. Met name Shiva ISDN oplossing zul je hier veel voor kunnen vinden (en goedkoopie op marktplaats gok ik) indien er hier alleen ISDN voor te vinden is zul je wellicht naar ISDN moeten migreren. De Shiva ISDN kastjes die ik ken, werken ook basis van bellen on demand.

Voor al deze oplossingen maakt het weinig uit dat 1 of meerde clients wireless zijn, als alle componenten die met elkaar moeten babbelen maar in het zelfde LAN te vinden zijn.
Het probleem hiermee is dat de TS geen ISDN kan krijgen....

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-02 14:55
Ik deed deed vroegah (tot 1,5 jaar geleden, jaja, zolang hebben ze nog geen ADSL op de wetering) ook via een oude bak met freesco erop. externe modem er aan, netwerkkaart/switch voor netwerk delen alleg goed wegstoppen in een kast, en lopen maar. Naadeel is idd wel dat het iets meer stroom verbruikt dan een inbelroutertje. Maar 't is ook makkelijker te regelen (sorry, heb net al m'n oude 486 pc's opgeruimd... heb nog wel wat edo ram liggen ;-)).
Je moet even wat tijd stoppen in het uitvogelen hoe een netwerk werkt, maar dan loopt het ook wel heel lekker.. BTW, ik gebruikte een programmatje om m'n verbinding aan en uit te zetten, aangezien dat automagisch inbellen mijns inziens niet echt lekker werkte. (heb 't vast nog wel ergens staan, dus mocht je intresse hebben...).

Suc6 ermee!

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

c70070540 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:16:
[...]

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord... Hoe weet de topicstarter dat zo zeker?

Zelfs adsl is in principe op 100% van de centrales in nederland beschikbaar (tenzij je een elefoonlijn van 6km hebt ofzo). Ik zie in dit topic wel iets dat BBned het niet lukte een dsl verbinding te leveren, maar een adsl-easy accountje van kpn, dat moet toch lukken in principe?

Owkay: De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 7526 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 5251 meter hemelsbreed.

:o.

[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 03-04-2006 20:11 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

c70070540 schreef op maandag 03 april 2006 @ 11:16:
[...]

Ja en ?
Er staan genoeg oplossingen in mijn post en ik geef aan dat dergelijke inbelrouters er ook voor analoog zullen zijn.
Als mijn post alleen maar zou bestaan uit "neem ISDN" ala, maar dat was nou niet echt het gevak he ? :)

• Narf717
Owkay: De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 7526 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 5251 meter hemelsbreed.

:o.
Ja sommige postcode tests geven inderdaad mooie beloftes :9 maar helaas blijkt het in de praktijk toch niet te kunnen. |:(

Ik ben talloze winkels wezen bellen, met eerst de vraag: "Kan ik een wireless dialup netwerk krijgen thuis?" en 9 van de 10 wilde niet helpen of begon zelfs al met: "Nee dat is niet mogelijk". Toen ik ze eenmaal had wijsgemaakt dat het wel kon met behulp van bepaalde hardware zeiden ze gelijk: "nee dat hebben we niet" ... wat in prencipe minder gek klinkt ^^.

Maargoed, mijn oom schijnt dus een externe modem te hebben. Als ik nou alleen een router met tel. aansluiting vind, hoef ik alleen een accespoint te regelen en zou het moeten werken.

Oh en Miglow, bedankt voor je advies, m'n vader en ik gaan ff kijken of het inmiddels aantrekkelijk is om satelliet te nemen. Is al weer lang geleden dat we dat hadden ( voor tv dan ).
quote:
Koffie schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:48:

Uhm..... wat is TS? en als je bedoeld of ik hier ISDN kan krijgen, nee dus, been there, tried it, done that :P
En dergelijke inbelrouters zijn echt zo moeilijk te vinden, tot nu toe heb ik nog geen enkel spoor...

maar bedankt voor de moeite weer ! :)

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

TS is de Topic Start(er). Dus óf het aller eerste bericht in dit topic óf jijzelf ;)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Narf717
ah ok ! :9~

nahja, hoef d'r niks meer over te zeggen dus ^^.

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Narf717 schreef op maandag 10 april 2006 @ 23:14:
[...]
Uhm..... wat is TS? en als je bedoeld of ik hier ISDN kan krijgen, nee dus, been there, tried it, done that :P
En dergelijke inbelrouters zijn echt zo moeilijk te vinden, tot nu toe heb ik nog geen enkel spoor...

maar bedankt voor de moeite weer ! :)
TS is dus Topicstart ;)

Maareuh ... ISDN inbelrouters zijn voor zover ik weet wel makkelijk te vinden.
Neem een ISDN inbelrouter en hang hier een converter tussen (hmm .. of kan dit alleen van ISDN -> Analoog ?)

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-03 23:26

tim427

Turbulence!

Vroeg me zo langzamerhand af: is het nu gelukt? Heb je nu wel BREEDband?

Woon zelf in neck en kan gelukkig wel kabel/adsl ontvangen 8)

Er waren ook steeds beloftes van KPN: wij zijn een van de eerste met VDSL? Horen we ook nooit meer iets van...
Pagina: 1