Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
wat is de reden dat je expres een onderbelichte foto maakt en die dan probeert over te belichten ?
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Een ruisfilter erover gooien, is beetje jammer
En je foto is nogal onscherp
En je foto is nogal onscherp
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Als je de FGS Policy doorleest merk je al snel dat dit topic níet aan de voorwaarden van een show- danwel testcase voldoet. Om te beginnen moeten er minimaal 2 foto's in staan, en dan bedoelen we natuurlijk niet 2 versies van dezelfde foto 
Op zich vind ik dit wel interessante materie voor FGW , maar niet in de huidige vorm. Ik zou dan bijvoorbeeld meer verwachten wat je met de foto aanwilt, wat moet de foto uitstralen, waarom heb je de foto zo genomen, welke bewerkingen heb je zelf al uitgeprobeerd, etc.
Dit lijkt meer op een 'fix-m'n-foto-topic', en dat is niet de bedoeling
Op zich vind ik dit wel interessante materie voor FGW , maar niet in de huidige vorm. Ik zou dan bijvoorbeeld meer verwachten wat je met de foto aanwilt, wat moet de foto uitstralen, waarom heb je de foto zo genomen, welke bewerkingen heb je zelf al uitgeprobeerd, etc.
Dit lijkt meer op een 'fix-m'n-foto-topic', en dat is niet de bedoeling
Dit topic is gesloten.
![]()