Zouden jullie een aantal problemen hier kunnen posten met daarbijh de oplossing ervoor...
ik dank u hiervoor
ik dank u hiervoor
alternativ
Verwijderd
Okej...eeeh misschien wil je ons enig idee geven waar dit over gaat?Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:29:
Zouden jullie een aantal problemen hier kunnen posten met daarbijh de oplossing ervoor...
ik dank u hiervoor
Ik heb een heel sterk vermoeden dat TS een huiswerkopdracht voor zich heeft liggenG-SuPRuuB schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:31:
[...]
Okej...eeeh misschien wil je ons enig idee geven waar dit over gaat?![]()
![]()
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 31-03-2006 13:38 ]
waar lijkt het op lapzwans??Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:42:
wtf ben jij aan het doen?
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:42:
stelletje debiele dont be so narrow minded fucking whores....
liberate your FUCKING MIND!!!!!
debielen
Verwijderd
Ik zeg altijd maar zo, das korter dan dierentuin!Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:43:
[...]
rly?? dude is dat engels?/ nederlands?? turks??
ik weet het;) naja ligt eraan hoe snel je praat=pVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:44:
[...]
Ik zeg altijd maar zo, das korter dan dierentuin!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Hij gaat voor hk xs posts heb ik zo het gevoelVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:44:
[...]
Ik zeg altijd maar zo, das korter dan dierentuin!
giegel=pJ0J0 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:44:
Volgens mij is hij no longer lid van G0T XD Als hij dat wel nog is, niet meer voor lang
Nah niet als ie Belg is, iedere 36 uur nieuwe iptouchdomex schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:45:
Ip ban is leuker
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
ga jij is eve snel dood ofzow=PThe_Eagle schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:47:
Jongens, gewoon niet op reageren, jullie kennen allemaal de policty. DIt opic is gewoon zielig, 1e post en niet echt heel veel verder gezocht ofzo.
TR onderweg.
Meer dan genoegGonadan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:48:
Als we hem nou eens lekker met z'n allen negeren is de lol er voor hem snel af.
Ik got dat er nogal wat TR's klaarliggen dus het komt wel goed
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
ya rlyVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:43:
[...]
rly?? dude is dat engels?/ nederlands?? turks??
[ Voor 96% gewijzigd door Alternativ op 31-03-2006 13:50 ]
alternativ
wtf is tr??Gonadan schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:48:
Als we hem nou eens lekker met z'n allen negeren is de lol er voor hem snel af.
Ik got dat er nogal wat TR's klaarliggen dus het komt wel goed
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
nee maar ik bouw een database met problemen van pc hardware...vandaarNielsOveres schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:49:
Het ging dus over 10 problemen met de grafische kaart en de oplossingen daar bij.
Mag ik vragen waarom je dit wil weten?
Ik neem aan dat je op het moment geen probleem hebt met je grafische kaart.
[ Voor 42% gewijzigd door Silver7 op 31-03-2006 13:52 ]
En zelf onderzoek doen kost moeite, ik kan je alvast een tip geven http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:50:
[...]
nee maar ik bouw een database met problemen van pc hardware...vandaar
alternativ
Doe dan een beetje vriendelijkVerwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:50:
[...]
nee maar ik bouw een database met problemen van pc hardware...vandaar
ga gewoon dood ofzow...hondepiemeltje;)Alternativ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:51:
[...]
En zelf onderzoek doen kost moeite, ik kan je alvast een tip geven http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
have fun
Verwijderd
Als dat de reden is waarom je jezelf hebt geregistreerd kan je beter naar andere sites gaan
kansloossnake903 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 13:52:
[...]
Doe dan een beetje vriendelijk
Als je een database bouwt, dan ken je vast wat ASP of PHP, zet dan eventjes een webpagina op waarop mensen een vraag + antwoord in kunnen voegen![]()
En dit is geen homosite
Dit topic is gesloten.
![]()