Als ik de volgende html code heb:
en de hoogte van de foto is groter dan de hoogte van de eerste paragraaf, dan komt kopje 2 naast de foto te staan.
Ik wil het volgende effect hebben:
alleen dan zonder dat ik de <br /> moet gebruiken. Is hier iets voor in CSS? Ik zou namelijk niet weten waar ik op moet zoeken en ik zit hier eigenlijk al een tijd mee. Ik kan het wel oplossen door <br /> te gebruiken, maar vaak heb ik er dan te weinig etc als de grootte van de foto varieert. Ik vroeg me dus af of er iets voor is.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <div width="200"> <h2>kopje 1</h2> <p> [img]"foto.jpg"[/img] blablablabla </p> <h2>kopje 2</h2> <p> nog meer blabla </p> </div> |
en de hoogte van de foto is groter dan de hoogte van de eerste paragraaf, dan komt kopje 2 naast de foto te staan.
Ik wil het volgende effect hebben:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <div width="200"> <h2>kopje 1</h2> <p> [img]"foto.jpg"[/img] blablablabla </p> <br /><br /><br /><br /><br /> <h2>kopje 2</h2> <p> nog meer blabla </p> </div> |
alleen dan zonder dat ik de <br /> moet gebruiken. Is hier iets voor in CSS? Ik zou namelijk niet weten waar ik op moet zoeken en ik zit hier eigenlijk al een tijd mee. Ik kan het wel oplossen door <br /> te gebruiken, maar vaak heb ik er dan te weinig etc als de grootte van de foto varieert. Ik vroeg me dus af of er iets voor is.
[ Voor 35% gewijzigd door RSD op 31-03-2006 13:24 ]