Toon posts:

Copperjet 816 2p fw:6.02 crash via webinterface ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een copperjet 816-2p met firmware 6.02 ( zo'n oranje BBNed OEM modem ).

Volgens mij kan ik die via de webinterface vast laten lopen.

methode :

Als ik in de wan connections ppp-0 opvraag, en dan vrij snel achter elkaar op de 4 knoppen daarboven ga klikken ( service, ppp, atm-channel, ip-interface ) telkens voor dat de pagina compleet geladen is, loopt het apparaat bij mij in gemiddeld 5 klikken vast. Het toestel is dan niet meer pingbaar, alleen een stroomonderbreking helpt.

Kan iemand van jullie dit bevestigen ?

't is misschien niet direct slim/nuttig om ding zo te gebruiken, maar wat mij betreft zou ie hier niet op moeten crashen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Loopt hier niet vast maar is dan wel heel druk ergens mee bezig. Na een tijdje kun je weer gewoon verder. Maar eh, wat heb je hier aan? Als DOS is het nauwlijks toepasbaar want je hebt al admin access nodig naar de web interface.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt er inderdaad niet veel aan, niet als DOS ofzo, hetgeen me ook niet interesseert..
Ik liep er alleen tegenaan toen ik wat instellingen in 't apparaat aan 't opzoeken was en dus nogal wat aan het heen en weer klikken was. Ik vroeg me af of 't aan mij lag, of dat meerdere mensen hier last van hebben.

't is niet direct iets waar ik me zorgen over maak omdat 't bij rustig gebruik niet gebeurd. Ik zou 't alleen mooier vinden als ik 'm niet op deze manier kan laten crashen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 13:25 ]