Toon posts:

Outlook pst file editor

Pagina: 1
Acties:
  • 694 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem. Ik bezit een .pst die ik nu zo ongeveer 6 jaar mijn mail in verzamel.
In het verleden is er onder Outlook vandaag een map aangemaakt die ik nu niet meer zie. Ik zie hem alleen als ik eigenschappen van Outlook vandaag klik en dan mapgrote. Ik wil deze map uit mijn .pst file hebben hoe kan ik dit doen. Nogmaal de map staat onder outlook vandaag en niet onder postvak in.
Is er iets van een pst file editior waarmee ik de mappen lijst ervoor krijg en een map kan wissen?

Verwijderd

Waarschijnlijk heb je het meest aan scanpst.exe. Zal gewoon op je harddisk staan, en repareert (na maken backup) erg veel fouten in pst-files.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost,

De manier erg vaag. Ben naar configuratiescherm gegaan dan icoon post (of e-mail) aangeklikt.

Vervolgens gegevensbestand en daar geklikt op nu comprimeren, systeem rammelt even en vervolgens was de map weer zichtbaar in de mappenlijst.

Snappen jullie er wat van?

ik niet in iedergeval maar het is opgelost })

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het bestand zal dan in de buurt van de bestandslimiet van 2 GB zijn gekomen. Daar wil je niet bij in de buurt komen want dan werkt het dus zoals je vandaag zag niet meer. Een archiefbestand, of met een tweede beginnen is de oplossing :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters