BlueAce schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:54:
[...]
Noem het maar meer "netheid". Als je het over 1 onderwerp hebt is het wel zo handig als dat zich op 1 plek afspeelt. Zonder dat je reacties op jouw punten moet zoeken op andere locaties, zonder dat je de nieuwe locatie moet opzoeken, zonder dat de leiding moet zorgen voor een splitsing, etc. Niet om te overdrijven uiteraard want zo erg is het niet, maar dat zou de meest logische manier zijn.
Het zou toch moderators en topic starters een hoop tijd schelen als ze dit niet moesten controleren?
Mijn ervaring met hardlopende grote topics (I&T) is dat er echt nul komma nul langdurende discussies in voorkomen. Daarintegen hangt het aan elkaar van vraagjes die met de search of uit de startpost zo te beantwoorden zijn. (Of anderszins te dom voor woorden en GoT onwaardig) Met een nieuwe start kan je weer ff extra benadrukken dat zulke dingen niet de bedoeling zijn..

Helaas maar al te nodig.
Praktisch vind ik die lange rij cijfers (paginanummers) in de lijst met topics ook niets (ik lees 50 reacties per pagina), wat dat betreft ben ik ook wel voor nieuwe delen. (Jah ik weet dat je met dropdown menutje kan, maar dat vind ik ook al niks.
En dan is er idd het argument van je topic history. Het verwijderen van een topic uit je topic history is niet mogelijk, en schijnt het ook niet te gaan worden vziw. Het is daarom echt essentieel dat aan praktisch elk topic gewoon om de zoveel tijd een einde komt.
Er zit een nadeel aan de steeds nieuwe versies grote topics, de eerste pagina word keer op keer volgespamt met lui die lopen te postscoren in de vorm van complimenten aan de TS.
[
Voor 9% gewijzigd door
Jesse op 31-03-2006 21:34
]