Toon posts:

Overclocken van een 3700+ (boxed)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey Tweakers, _/-\o_

Ik vroeg me af of ik ook een 3700+ met boxed cooler zou kunnen gaan overclocken :? . Ik heb daarnaast niet echt een overclockbordje namelijk een Asrock Dual-sata2. Nu vroeg ik me ook af op hoeveel mhz ik em stabiel zou kunnen laten lopen. Ik heb volgende specs in mijn systeem zitten:

AMD 3700+
Asrock Dualsata2
2*512 mb ddr400 (Twinmos)
asus 7900gt (in bestelling, ik heb er nu tijdelijk een gforce mx440 inzitten)
450watt Coolermaster

ps. ik weet niet of ik het van plan ben, maar ik vroeg me het gewoon even af 8)7

alvast bedankt _/-\o_

Verwijderd

Al eens op GoT gezocht, al eens op google gezocht, ja? dan zou je toch moeten weten dat dit topic niet veel kans heeft. Nee? Ow doe maar snel dan 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 12:07 . Reden: Zie je die s bij eens, die stond er eerst niet ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:02:
ps. ik weet niet of ik het van plan ben, maar ik vroeg me het gewoon even af 8)7
In vrédesnaam, als je al niet eens zeker weet of je wel gaat OC'en
(dit betekent trouwens OverClocken 8)7 ), waarom open je dan een topic?!

Voor de rest, bij OC'en weet je niks zeker, het kan meevallen of tegenzitten maar er is niet iets als: ik haal met een 3700+ precies 2400 MHz ofzo. Misschien moet jij eens leren te verdiepen in materie voordat je er überhaupt aan begint |:(

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:02:
Heey Tweakers, _/-\o_

Ik vroeg me af of ik ook een 3700+ met boxed cooler zou kunnen gaan overclocken :? . Ik heb daarnaast niet echt een overclockbordje namelijk een Asrock Dual-sata2. Nu vroeg ik me ook af op hoeveel mhz ik em stabiel zou kunnen laten lopen. Ik heb volgende specs in mijn systeem zitten:

AMD 3700+
Asrock Dualsata2
2*512 mb ddr400 (Twinmos)
asus 7900gt (in bestelling, ik heb er nu tijdelijk een gforce mx440 inzitten)
450watt Coolermaster

alvast bedankt _/-\o_
Op welke snelheid je een CPU stabiel kan laten lopen is affhankelijk van een heleboel variabelen.
Dat kan je vantevoren niet ruiken ofzo. De meest onvoorspelbare variabele is de CPU zelf. De ene geeft het al op na 100Mhz OC terwijl de ander een hele gigaherts er bij kan hebben.
Koeling en stroomvoorziening zijn ook 2 major factors, en je mobo en RAM doet ook nog mee in het plaatje.

Als je even de search had gebruikt had je dat geweten ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
srry mijn fout misschien was ik een beetje te voorbarig om deze topic te openen :Y)

ps. Hij kan wel dicht :X

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Tsja :) Dit kan je ook wel in de FAQ vinden :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.