In theorie zou de SanDisk Memorystick Pro Duo Extreme III 2GB al op de markt moeten zijn (nieuws: SanDisk introduceert nieuwe geheugenkaarten). Ik kan echter alleen maar leveranciers vinden die 'm in bestelling hebben staan. Bovendien geven ze geen echte levertijd af, maar alleen een indicatie. Wie weet of het produkt al wel echt beschikbaar is (in NL of BE)?
Heb je al alle winkels uit de pricewatch geprobeerd?
Pricewatch: Sandisk 2GB Ultra II SD]
Hum.. erg moeilijk, dat lezen
Pricewatch: Sandisk 2GB Ultra II SD]
Hum.. erg moeilijk, dat lezen
[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 31-03-2006 10:59 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Nee, ik heb alleen de winkels geprobeerd die op de site vermelden dat ze het product ook hebben. Ik veronderstel dat een leverancier al zijn producten op zijn site plaatst. Is dat gek?
Even de juiste PW link
Memory Stick Pro Duo 2GB (Sandisk, Extreme III)
Hoe ze verder beschikbaar zijn in de Benelux zou ik niet weten, misschien met de leveranciers uit bovenstaande PW-link contact opnemen (let op! er zitten een aantal leveranciers tussen waarbij het niet om de DUO gaat)
edit:
melding gemaakt in GoT Buyers Zone [rml][ PW] Memory Stick Pro Duo 2GB (Sandisk, Extreme III)[/rml]
Memory Stick Pro Duo 2GB (Sandisk, Extreme III)
Hoe ze verder beschikbaar zijn in de Benelux zou ik niet weten, misschien met de leveranciers uit bovenstaande PW-link contact opnemen (let op! er zitten een aantal leveranciers tussen waarbij het niet om de DUO gaat)
edit:
melding gemaakt in GoT Buyers Zone [rml][ PW] Memory Stick Pro Duo 2GB (Sandisk, Extreme III)[/rml]
[ Voor 82% gewijzigd door Mr.S op 31-03-2006 12:10 ]
Zelfs die foto in de PW

Maar laten we niet teveel offtopic gaan, voor op- en aanmerkingen in de PW kunnen we in het andere topic verder.
Is er bij de TS of iemand anders al iets bekend over de beschikbaarheid in de Benelux?

Maar laten we niet teveel offtopic gaan, voor op- en aanmerkingen in de PW kunnen we in het andere topic verder.
Is er bij de TS of iemand anders al iets bekend over de beschikbaarheid in de Benelux?
[ Voor 4% gewijzigd door Mr.S op 31-03-2006 14:15 ]
*schop*
Bij FotoQuelle hebben ze hem binnen 14 dagen. Mede door het andere topic over de PW kwam ik er achter, Prijs: €195.00, Link: klik.
Bij FotoQuelle hebben ze hem binnen 14 dagen. Mede door het andere topic over de PW kwam ik er achter, Prijs: €195.00, Link: klik.
Fotoquelle heeft deze naar aanleiding van mijn verzoeken op de site gezet. Maar ook zij geven geen garantie dat de veertien dagen wordt gehaald.
Naar ik begrijp weet zelfs de importeur nog geen levertijd af te geven. En SanDisk headquarters meldt alleen dat ze natuurlijk niet alle landen gelijktijdig uitleveren. Volgens hen zou zoeken op internet enig soelaas moeten bieden. Maar ook dit leidt tot niets concreets. Sommigen vermelden dat ze het product op voorraad hebben, maar na telefonische verificatie blijkt dit een "vergissing" te zijn.
Mijn conclusie blijft dat de MMS niet leverbaar is!
Naar ik begrijp weet zelfs de importeur nog geen levertijd af te geven. En SanDisk headquarters meldt alleen dat ze natuurlijk niet alle landen gelijktijdig uitleveren. Volgens hen zou zoeken op internet enig soelaas moeten bieden. Maar ook dit leidt tot niets concreets. Sommigen vermelden dat ze het product op voorraad hebben, maar na telefonische verificatie blijkt dit een "vergissing" te zijn.
Mijn conclusie blijft dat de MMS niet leverbaar is!
Pagina: 1