Toon posts:

HD behuizing intern/extern

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag ik weet niet zeker of het bestaad maar naar mij ogen heb ik het wel is gezien.

Het gaat om een hardeschijf behuizing die zowel intern als extern gebruikt kan worden.
Dus extern met usb kabeltje en adapter en intern gewoon in een slot doen.

Ik heb geprobeerd al op goolge en op got te zoeken. Niets gevonden dat er op leek.

Denk ik eerder dat ik verkeerd zoek.

Dus als iemand mij verder kan helpen mij dank daarvoor.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dat kan, ik zie namelijk hier een post van iemand die een externe schijf in zijn kast heeft:
[rml]Lamber in "[ Ervaringen] Externe harde schijven en b..."[/rml]

En anders zou je zelf misschien je kast een beetje moeten tweaken (of met drive bays kloten).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=25487878,noline]Outerspace schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:55
En anders zou je zelf misschien je kast een beetje moeten tweaken (of met drive bays kloten).
Denk ook dat ik dit ga doen. Heb al een beetje lopen brainstormen over hoe ik het zal gaan aanpakken.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-02 15:42
Die dingen heb ik al wel eens gezien. Bijvoorbeeld de Icy Dock. Dat is een externe kast welke een hd wisselframe opneemt. Dus een wisselframe in je desktop en de dock voor bij je laptop bijvoorbeeld.

Ik zat er zelf ook al over te denken om het te kopen, maar denk dat ik toch voor een mooi firewire kastje van WD ga.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek