Ik heb laatst een tv kaart gekocht en had al gezien wat de mogelijkheden daarmee eigenlijk zijn. Ik heb toen ook gekeken naar MythTV enzo. Helaas heb ik op dit moment geen computer over, waarop ik MythTV zou kunnen installeren (en geen zin om speciaal daarvoor een nieuwe comp te kopen)
Met de software die er standaard bijgeleverd wordt, kun je naar mijn inzien te weinig. Want je kan alleen opnemen als je hem gewoon met de tijd in stelt. Het mooie van het werken met computer vond ik nu net dat je kon plannen vanuit de EPG.
Maar voor windows kan ik op dit moment alleen alternatieven vinden waarvoor je moet betalen.
Ik vraag me dus af, of iemand niet een tip heeft voor een software pakket wat ervoor zorgt dat mijn pc tijdelijk een HTPC kan worden (onder windows, dus zonder reboot) het liefst Open Source en gratis.
Mijn minimale eis is dus een epg, vanwaaruit ik mijn opnames kan plannen.
Maar het liefst heb ik een applicatie die er meer een HTPC van maakt.
Met de software die er standaard bijgeleverd wordt, kun je naar mijn inzien te weinig. Want je kan alleen opnemen als je hem gewoon met de tijd in stelt. Het mooie van het werken met computer vond ik nu net dat je kon plannen vanuit de EPG.
Maar voor windows kan ik op dit moment alleen alternatieven vinden waarvoor je moet betalen.
Ik vraag me dus af, of iemand niet een tip heeft voor een software pakket wat ervoor zorgt dat mijn pc tijdelijk een HTPC kan worden (onder windows, dus zonder reboot) het liefst Open Source en gratis.
Mijn minimale eis is dus een epg, vanwaaruit ik mijn opnames kan plannen.
Maar het liefst heb ik een applicatie die er meer een HTPC van maakt.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars