Toon posts:

ALDI PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de ALDI PC model MD 8808.

1) Ik heb een inbel verbinding en ik heb de indruk dat dat veel trager is dan mijn vorige PC. Wat moet ik doen om dat te versnellen?

2) Er zou een oplaadbare muis bij zitten. Hoe laad ik die op?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
1.
Wat voor inbel verbinding is het?
Op welke snelheid connect je dan naar een isp?

2.
Misschien moet je de batterijen eruit halen en er nieuwe in doen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:41
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:56:

1) Ik heb een inbel verbinding en ik heb de indruk dat dat veel trager is dan mijn vorige PC. Wat moet ik doen om dat te versnellen?
Het lijkt me sterk dat een inbelverbinding slomer zal zijn door een andere computer :P
En heb je de indruk of ís het zo? Vergelijk bijvoorbeeld eens je downloadsnelheid met wat je voorheen haalde.
2) Er zou een oplaadbare muis bij zitten. Hoe laad ik die op?
Zal waarschijnlijk een oplader bij zitten, of misschien oplaadbare batterijen, dat zal vast wel in de handleiding of iets dergelijks staan :)

The devil is in the details.

Verwijderd

2) aan de oplader mischien?

1)Uh..........(neem gewoon adsl of normale kabel (als je budget dat toelaat ;) )

/edit: net te laat ;) (zie 1 :P )

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 10:02 ]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:56:

2) Er zou een oplaatbare muis bij zitten. Hoe laad ik die op?
1) Neem ISDN/Cabel of ADSL. Zonder gekheid, kijk eens door de instellingen van je modem, waarschijnlijk ku de verschillende snelheden selecteren.

2) Meestal zit er bij een oplaadbare muis een cradel en anders zitten er gewoon oplaadbare batterijen in.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

De inbelverbindingen worden met de dag trager, daar valt niks aan te doen. Het is zo, omdat de isp's er eigenlijk weinig tot geen support en onderhoud meer voor bieden. Waardoor servers trager worden, en de gebruikers dus trager internet hebben.

Als je een oplaadbare muis hebt, dan zit er een lader bij. Als dit niet het geval is, nieuwe batterijen
})

edit: zie dat er al meerdere mensen gepost hebben, vergat te refreshe, aangezien ik op mijn werk zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 10:08 ]

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

misschien een rare vraag, maar als je zoveel geld uitgeeft voor en dikke pc, waarom geef je dan niet en beetje uit voor een dikke internetverbinding??

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Er zijn al 20 van die topics hierover. Als je gewoon even de zoekfuntcie gebruikt hoeft je hiervoor niet nog een nieuw topic te openen :/ . Zoals deze.

• cheeseruler
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-02 15:31
Misschien had je vorige pc de pagina's die je bezoekt al gecached. :|

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:07:
De inbelverbindingen worden met de dag trager, daar valt niks aan te doen. Het is zo, omdat de isp's er eigenlijk weinig tot geen support en onderhoud meer voor bieden. Waardoor servers trager worden, en de gebruikers dus trager internet hebben.
Wat een drogredenering zeg :X. Inbelverbindingen worden niet tragen, maar *lijken* trager omdat de surfenden mens tegenwoordig ADSL- en kabelsnelheden gewend is. Dat heeft totaal niks te maken met het niet ondersteunen en niet onderhouden van deze service. Als ISP's geen inbelverbindingen meer zouden ondersteunen dan kon je niet eens meer inbellen bij deze providers en dus ook geen (gratis) abonnement afsluiten.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 16:17

Jimbolino

troep.com

Robin schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:12:
[...]
Wat een drogredenering zeg :X. Inbelverbindingen worden niet tragen, maar *lijken* trager omdat de surfenden mens tegenwoordig ADSL- en kabelsnelheden gewend is. Dat heeft totaal niks te maken met het niet ondersteunen en niet onderhouden van deze service. Als ISP's geen inbelverbindingen meer zouden ondersteunen dan kon je niet eens meer inbellen bij deze providers en dus ook geen (gratis) abonnement afsluiten.
niet helemaal,
pagina's worden gewoon groter, meer gericht op breedband.
Veel bewegende gifs, swfs en streaming video op de startpagina is tegewoordig normaal.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Precies, het ligt dus niet aan de trager wordende servers wat /me schrijft ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Robin op 31-03-2006 15:34 ]

Pagina: 1