IP trace vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Mijn vorige 'Witte herder' forum heb ik vervangen voor een besloten forum omdat sommige fokkers elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Ik heb van het eerste forum een behoorlijke IP-lijst opgebouwd om het één en ander in de gate te kunnen houden.
Nu proberen ex leden nog steeds onder anonieme proxies zich aan te melden.

Ik heb wel een trace progje maar tot de bron kom je dan meestal niet.
Nu kwam ik deze site tegen: IP test
Als ik zelf een anonieme proxy gebruik dan kan deze site toch achter deze proxy kijken en mijn echte IP zien.
Ik zoek dus een goede tracer die echt achter de anonieme proxy kan kijken.
iemand suggesties?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:11

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Nee, dat gaat niet lukken, er zijn diverse proxy's die bepaalde headers meesturen zodat je IP helemaal nooit wordt meegestuurd....
Infeite kan je met proxy-blocklists wel e e n en ander blokkeren, maar nooit tot 100% dan...

Als je naar hostnames kijkt zou je opzich al enkele dingen effectief en snel kunnen blokkeren (als het vooral buitenalndse proxies zijn. Hangt er wel vanaf wie er op je site komen, want als het een russische site is van jouw, dan blokkeer je liever weeer niet die proxies... :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Waarom blokkeer je niet gewoon de proxies, ik gok dat er voor je forum vast wel plugins zijn die dit mogelijk maken? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Artwido schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:46:
Mijn vorige 'Witte herder' forum heb ik vervangen voor een besloten forum omdat sommige fokkers elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Ik heb van het eerste forum een behoorlijke IP-lijst opgebouwd om het één en ander in de gate te kunnen houden.
Nu proberen ex leden nog steeds onder anonieme proxies zich aan te melden.

Ik heb wel een trace progje maar tot de bron kom je dan meestal niet.
Nu kwam ik deze site tegen: IP test
Als ik zelf een anonieme proxy gebruik dan kan deze site toch achter deze proxy kijken en mijn echte IP zien.
Ik zoek dus een goede tracer die echt achter de anonieme proxy kan kijken.
iemand suggesties?
Wat die site waarmee je getest doet is een java applet uit voeren op jouw eigen computer, deze stuurt vervolgens het lokale en publieke IP van je PC weer op naar de server. Dit heeft niets met tracen te maken maar met de beveiliging van java (zie ook de site zelf: uitleg)

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Bij mij komt ie uit op een 192.168.x.x IP, en ik denk dat dat bij veel anderen ook gaat gebeuren. Dat heeft dus ook weinig zin.

Maar zolang je forum besloten is en je weet wie er geregistreerd staat, is er in feite toch niets aan de hand?

In ieder geval zijn die proxies ervoor gemaakt om geen gegevens door te sturen. Bepaalde proxies sturen wel een Origin header mee, maar een anonieme proxy natuurlijk niet.

• Artwido
Ok één en ander is me nu duidelijker. :)

@moto-moi ik kan natuurlijk ip's blokkeren en dat doe ik ook wel maar ik wil graag weten wie het is.
Omdat ik van mijn vorige forum een IP-lijst heb bijgehouden kan ik aan de orginele IP zien wie diegene is.
Maar bedankt voor jullie reacties. :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Artwido schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:53:
Ok één en ander is me nu duidelijker. :)

@moto-moi ik kan natuurlijk ip's blokkeren en dat doe ik ook wel maar ik wil graag weten wie het is.
Omdat ik van mijn vorige forum een IP-lijst heb bijgehouden kan ik aan de orginele IP zien wie diegene is.
Maar bedankt voor jullie reacties. :)
Is dat echt zo... Hoeveel mensen hebben nog steeds een dynamisch IP-adres? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Artwido
BtM909 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:56:
[...]

Is dat echt zo... Hoeveel mensen hebben nog steeds een dynamisch IP-adres? ;)
Ik ff niet begrijp.

Bijna iedereen heeft idd tegenwoordig een statisch IP. Dus als iemand op mijn site of forum komt dan herken ik of direkt het IP en weet ik wie het is of ik kijk op mijn lijst of ik het IP erbij heb staan en dus een bekende voor mij is.
Pagina: 1