Videokaart/mb ivm directx 10 in toekomst

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

• Skoop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-07 15:31
Yo, ik heb dus een probleem
Ik wou dus een A8N32-SLI deluxe halen met 2 7900GT extremes
Heb nu agp 6600GT en A8V-DELUXE amd64-3200 2 GIG ram

Wat mijn vraag is wat doen:

A: DIE A8N32-SLI deluxe halen met 2 7900GT extremes halen = 800-900 euro
B: Een XFX 7800GS extreme halen en wachten op de nieuwe amd cpu en moederbord = 340 euro
C: A8N32-SLI deluxe halen met een 6600GT om zo te wachten op die directx 10 shit videokaarten = 320 euro
D: Geen upgrade en wachten tot directx 10 videokaarten uitzijn en de nieuwe amd socket = 0 euro

mijn voorkeur is nu die xfx 7800GS extreme halen

Iemand die er anders over denk mag kiezen tussen mijn opties :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Hou je wel in de gaten dat de 7800GS niet een DirectX 10 kaart is. Dus dat gaat dan niet op.
Ik zelf zou gaan voor optie D, maar dat komt gewoon omdat je het geld beter in de pocket kan houden. Wil je echt wat kopen dan zou ik anders voor optie C gaan.

Wauw, een sig!

• Skoop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-07 15:31
Maar dan komt toch tegen die tijd nieuwe socket voor amd, dus is moederbord weer oud, want dat is nog een tijdje he als ik me niet vergis, denk dan beter voor die 7800GS gaan dan, want anders ga ik nog altijd evensnel he, want ik heb al een 6600GT :)

• BeeeeJeeee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-07 14:09
Mij lijkt het, het best als je de 7800GS haalt; is een goede AGP kaart die later ook nog weer "goed" te verkopen is lijkt mij.

[ Voor 6% gewijzigd door BeeeeJeeee op 31-03-2006 02:01 ]

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:25

St@m

@ Your Service

Volgens mij kun je beter nog ff wachten, naar ik heb gelezen komen er in de zomervakantie weer nieuwe directx 10 kaarten..
Verkoop dan gewoon je PC'tje en haal wat nieuws.. lijkt mij verstandiger..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Ah...weer een luxe probleem topic, Ik mis mogelijkheid F: maak je geld over naar mijn rekening :P

Er komt binnekort, daalijk, over een tijdje altijd weer wat nieuws uit!! gelukkig wel
Vista komt pas volgend jaar, wil je daar op wachten?

wil je dan meteen DX10, dan zou ik nu niet teveel investeren in een upgrade. 7800GS is wel lekker.
nieuw mobo + één 7900GT is nog lekkerder. 2 zou ik niet nemen als je persee DX10 kaartje wil daalijk.
BTW zijn waarschijnlijk de DX10 kaarten van zowel ATi als nVidia al uitgesteld omdat Vista later komt dan geplanned. Dus de eerstvolgende kaarten zullen waarschijlijk ook niet DX10 zijn, natuurlijk kun je er wel Vista en spellen op draaien. Alleen maken ze geen gebruik van DX10 standaard (unified shaders)

St@m, waar heb jij gelezen dat er in de zomer DX10 kaarten komen? Zou ik graag willen weten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 02:10 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ah...weer een luxe probleem topic
Idd :o

Niets dat niet eerder genoeg gevraagd is, niets dat niet met enige eigen zoekwerk opgelost kan worden. TS, je zult de knoop zelf moeten doorhakken en bovendien heeft niemand hier een werkende glazen bol in bezit...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.