IE downloads worden steeds geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hai,
Weet niet goed hoe het te omschrijven,en daarom wordt zoeken heel moeilijk.
Als ik met IE (windows xp professional) een file wil downloaden blokkeert IE dat steeds.
Net als bij een popup verschijnt er een gele balk dat de download geblokkeerd is en dat ik op die gele balk moet klikken als ik het toch wil downloaden.
Hoe zet ik dat uit,bij rapidshare vervalt vaak je ticket en moet je weer zoveel tellen wachten,bij mijn girotel verdwijnt de download periode voor de backup.

Bij IE staat het volgende:
Waarom wordt het downloaden van sommige bestanden geblokkeerd in Internet Explorer?
In Internet Explorer wordt het downloaden van een bestand geblokkeerd als blijkt dat u niet om het bestand hebt gevraagd. Dit kan gebeuren als:

Een website zonder uw toestemming probeert bestanden te downloaden naar uw computer.
U om een bestand hebt gevraagd maar de downloadprocedure niet snel genoeg is gestart.
Dit wordt gedaan om uw computer beter te beveiligen tegen het downloaden van bestanden die u mogelijk niet wilt of waar u mogelijk niets vanaf weet.
Als u zeker weet dat u het bestand wilt downloaden, voert u de onderstaande stappen uit:

1.Klik op de informatiebalk.
2.Klik op Bestand downloaden.
3.Lees, als u wordt gevraagd of u het bestand wilt downloaden, de informatie in het dialoogvenster zeer zorgvuldig door. Controleer of het bestand afkomstig is van een website die u volledig vertrouwt.

Ik wil die beveiliging er gewoon uit laten,maar hoe ?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Tools > Internet options > Security > Internet > downloads

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.