Na enkele Topics te hebben gelezen over HTPC's merk ik dat er vraag is voor een duidelijk goede HTPC. Echter de volgende vragen moet je jezelf wel even stellen.
1. Wat wil je ermee?
(HD)TV kijken, (HD)TV opnemen, Muziek afspelen, gebruik je nog een versterker, gamen (zware games of niet), Foto bewerking?
2. Wat is het budget?
Voor de rest is het smaak.
Mijn vraag cq eisen aan zo'n systeem zij als volgd:
(HD)TV kijken,
(HD)TV opnemen,
Muziek afspelen,
Ik zou graag zien dat ik geen versterker nodig had in de huiskamer, dus als het ff kan ingebouwd!!!
Gamen doe ik op mijn andere PC.
Op de andere PC doe ik ook foto bewerken, Kijken zal ik wel via de HTPC doen.
edit: Geluid via pc boxjes maakt niet uit als er maar genoeg vermogen uitkomt! (En er redelijk uitziet).
wellicht kan het via een setje met ingebouwde versterker (als die er zijn)?
Budget +/- €1000
Ik neem aan dat het budget te hoog is voor de aplicatie maar dat is niet erg.
De kast is niet erg interesant (al moet hij wel design hebben) want dat is het enige wat ik nog wel kan snappen
.
Eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer, dus graag jullie ideen op de nodige hardware voor de boven genoemde HTPC.
1. Wat wil je ermee?
(HD)TV kijken, (HD)TV opnemen, Muziek afspelen, gebruik je nog een versterker, gamen (zware games of niet), Foto bewerking?
2. Wat is het budget?
Voor de rest is het smaak.
Mijn vraag cq eisen aan zo'n systeem zij als volgd:
(HD)TV kijken,
(HD)TV opnemen,
Muziek afspelen,
Ik zou graag zien dat ik geen versterker nodig had in de huiskamer, dus als het ff kan ingebouwd!!!
Gamen doe ik op mijn andere PC.
Op de andere PC doe ik ook foto bewerken, Kijken zal ik wel via de HTPC doen.
edit: Geluid via pc boxjes maakt niet uit als er maar genoeg vermogen uitkomt! (En er redelijk uitziet).
wellicht kan het via een setje met ingebouwde versterker (als die er zijn)?
Budget +/- €1000
Ik neem aan dat het budget te hoog is voor de aplicatie maar dat is niet erg.
De kast is niet erg interesant (al moet hij wel design hebben) want dat is het enige wat ik nog wel kan snappen
Eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer, dus graag jullie ideen op de nodige hardware voor de boven genoemde HTPC.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 21:41 ]