Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Salarisindicatie part-time helpdeskmedewerker

Pagina: 1
Acties:
  • 817 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik heb binnenkort zeer waarschijnlijk een part-time baan als helpdeskmedewerker. Support aan senioren per telefoon en e-mail en later, bij gebleken geschiktheid (en dat is wel zo bij mij :)), ook on-site bij de klanten thuis. In eeste instantie voor zestien uur per week.

Nou werd mij gevraagd wat ik als salaris zou willen. Dat is dus de moeilijkste vraag die gesteld kan worden. Je wilt niet te laag inzetten, maar ook niet te hoog.

Ik ben trouwens 26 jaar, heb geen relevante opleiding wat ICT betreft (puur alles zelf geleerd door de jaren heen, ben niet voor niets een tweaker) maar door mijn praktijkervaring is het bedrijf zeer geïnteresseerd in mij.

Kortom: wat voor salaris zou ik kunnen voorstellen?

(indien meer info nodig, just ask)

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 30-03-2006 21:04 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Wat van belang is (denk ik), is het aantal uur dat je gaat werken. Parttime kan 32 uur zijn, maar ook 16 uur, en daar zit uiteraard nogal wat verschil tussen qua beloning.

Nomen nescio

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Denk ook dat je support wat beter moet omschrijven. Als je wat concreter kan neerpennen wat je moet doen, en zoals al gezegd het aantal uren dan is het makkelijker in te schatten. Ook je ervaring kan je wat specifieker neerzetten.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op www.loonwijzer.nl kom je voor de functie helpdeskmedewerker op basis van een 40 uur per week en 5 jaar werkervaring (is dat zo?) uit op de volgende bruto bedragen. Opleidingsniveau heb ik op havo/mbo gezet.

Per uur € 10,47
Per week € 418,70
Per 4 weken € 1674,78
Per maand € 1812,95
Per jaar € 21772,19

Ik denk dat dat wel een aardige indicatie is.

[ Voor 13% gewijzigd door Tourniquet op 30-03-2006 21:14 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Brabo-Joossie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:37:
Wat van belang is (denk ik), is het aantal uur dat je gaat werken. Parttime kan 32 uur zijn, maar ook 16 uur, en daar zit uiteraard nogal wat verschil tussen qua beloning.
Hmmm, ik had het er wel bijgezet maar per ongeluk weer weggeëdit voordat ik de posting plaatste... 16 uur per week is het.
FrankGuthrie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:41:
Denk ook dat je support wat beter moet omschrijven. Als je wat concreter kan neerpennen wat je moet doen, en zoals al gezegd het aantal uren dan is het makkelijker in te schatten. Ook je ervaring kan je wat specifieker neerzetten.
Support is dus telefonisch en per e-mail supportvragen van senioren beantwoorden. Dat kan zo simpel zijn van hoe je een bijlage opent tot gruwelijke spy- en adware infecties of halfkapotte Windows installaties. Kortom, de ellende die je in de dagelijkse praktijk tegenkomt bij de mensen thuis. Mijn functie kan later uitgebreid worden naar aan-huis service met ook afleveren en eventueel installeren van nieuwe computers.

Mijn ervaring? Geen ICT-opleiding dus, maar computerkennis opgedaan sinds mijn basisschooljaren. Ik los ook al jaren voor een grote kring van familie, vrienden en kennissen computerproblemen op (en heb nog nooit iets niet kunnen oplossen). Beetje moeilijk om het anders toe te lichten, maar het bedrijf had een uitgebreid sollicitatieformulier waar ik op allerlei gebieden moest aangeven wat mijn kennisniveau was.
Tourniquet schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:50:
Op www.salariswijzer.nl kom je voor de functie helpdeskmedewerker op basis van een 40 uur per week en 5 jaar werkervaring (is dat zo?) uit op de volgende bruto bedragen. Opleidingsniveau heb ik op havo/mbo gezet.

Per uur € 10,47
Per week € 418,70
Per 4 weken € 1674,78
Per maand € 1812,95
Per jaar € 21772,19

Ik heb een VWO-diploma, heb vervolgens een HBO-opleiding gedaan die ik helaas in het laatste jaar heb afgebroken. Vervolgens een MBO-opleiding gedaan (en afgesloten met diploma).

Ik heb wel werkervaring, maar niet in de ICT-business. Belangrijk punt is wel dat ik lang stage heb gelopen bij de Openbare Bibliotheek hier in Tilburg (in het kader van mijn opleiding tot bibliothecaris) en veel met klanten te maken heb gehad. Dit is iig een pré voor de toekomstige mogelijkheid om ook on-site hulp te bieden.

[ Voor 103% gewijzigd door Wildfire op 30-03-2006 21:18 ]

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb je al echte werkervaring op dit gebied?

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Op www.salariswijzer.nl kom je voor de functie helpdeskmedewerker op basis van een 40 uur per week en 5 jaar werkervaring (is dat zo?) uit op de volgende bruto bedragen. Opleidingsniveau heb ik op havo/mbo gezet.
offtopic:
Klopt die link? Kom uit op www.mijndomein.nl...

Nomen nescio

• Microkid
  • Laatst online: 22:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik schat 1500-1750 voor 40 uur. Dus voor 16 uur 600-700 euro p/mnd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

salariswijzer moet zijn: www.loonwijzer.nl :X

Zonder werkervaring komt je uit op € 8,80 per uur. Bij 16 uur p/w komt dit bruto inderdaad uit op € 610 p/m.

[ Voor 55% gewijzigd door Tourniquet op 30-03-2006 21:17 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Tourniquet schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:11:
Heb je al echte werkervaring op dit gebied?
Op dit gebied heb ik enkel niet-zakelijke ervaring (erg veel computerhulp verleend in mijn vrije tijd), maar dat weet het bedrijf. Ze weten dat ik mijn kennis heb opgedaan door mijn jarenlange ervaring. Het gaat ze erom dat ik de kennis heb, niet hoe ik het heb opgedaan.

Ze hebben zelf ook al aangegeven dat ze zeer geïnteresseerd in mijn kandidatuur zijn.

Ik weet ook wel dat ik qua loon niet meteen hoog kan zitten, dat is logisch. Maar ik mag toch wel wat meer verwachten dan iets van minimumloon-niveau?

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 30-03-2006 21:23 ]

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Microkid schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:14:
Ik schat 1500-1750 voor 40 uur. Dus voor 16 uur 600-700 euro p/mnd.
Dit komt inderdaad overeen met deze post:
Op www.loonwijzer.nl kom je voor de functie helpdeskmedewerker op basis van een 40 uur per week en 5 jaar werkervaring (is dat zo?) uit op de volgende bruto bedragen. Opleidingsniveau heb ik op havo/mbo gezet.

Per uur € 10,47
Per week € 418,70
Per 4 weken € 1674,78
Per maand € 1812,95
Per jaar € 21772,19

10,47 * 40 * 4 * 1,08 = 1.809,22 MET vakantiegeld (wat je dus 1x in het jaar uitgekeerd krijgt)
10,47 * 40 * 4 = 1.675,20 ZONDER vakantiegeld

Dit even ter verduidelijking omdat ik mezelf in eerste instantie zat af te vragen hoe men met E 10,47 op E 1.812,95 kwam, totdat ik dacht: "OWJA, vakantiegeld vergeten". Maar goed, dat krijg je dus niet maandelijks uitgekeerd. Tenminste, ik neem aan dat het verschil tussen het wekelijkse en maandelijkse inkomen daardoor komt :).

[ Voor 6% gewijzigd door KreKkeR241 op 06-04-2006 01:19 ]

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 19:54
Wildfire schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:19:
[...]

Ze hebben zelf ook al aangegeven dat ze zeer geïnteresseerd in mijn kandidatuur zijn.

Ik weet ook wel dat ik qua loon niet meteen hoog kan zitten, dat is logisch. Maar ik mag toch wel wat meer verwachten dan iets van minimumloon-niveau?
De genoemde salarisindicatie is ongeveer vijftig procent boven het minimumloon. Zonder uitgebreide ervaring is dat toch uitstekend?

[ Voor 22% gewijzigd door paknaald op 06-04-2006 08:01 ]

Pagina: 1