Ik heb binnenkort zeer waarschijnlijk een part-time baan als helpdeskmedewerker. Support aan senioren per telefoon en e-mail en later, bij gebleken geschiktheid (en dat is wel zo bij mij
), ook on-site bij de klanten thuis. In eeste instantie voor zestien uur per week.
Nou werd mij gevraagd wat ik als salaris zou willen. Dat is dus de moeilijkste vraag die gesteld kan worden. Je wilt niet te laag inzetten, maar ook niet te hoog.
Ik ben trouwens 26 jaar, heb geen relevante opleiding wat ICT betreft (puur alles zelf geleerd door de jaren heen, ben niet voor niets een tweaker) maar door mijn praktijkervaring is het bedrijf zeer geïnteresseerd in mij.
Kortom: wat voor salaris zou ik kunnen voorstellen?
(indien meer info nodig, just ask)
Nou werd mij gevraagd wat ik als salaris zou willen. Dat is dus de moeilijkste vraag die gesteld kan worden. Je wilt niet te laag inzetten, maar ook niet te hoog.
Ik ben trouwens 26 jaar, heb geen relevante opleiding wat ICT betreft (puur alles zelf geleerd door de jaren heen, ben niet voor niets een tweaker) maar door mijn praktijkervaring is het bedrijf zeer geïnteresseerd in mij.
Kortom: wat voor salaris zou ik kunnen voorstellen?
(indien meer info nodig, just ask)
[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 30-03-2006 21:04 ]