Ik heb een pagina waarbij als ik op Enter druk de ButtonZoeken getriggert wordt. Dit werkt prima maar als een RepeaterFile een event heeft gegenereed vervalt dit en wordt de Enter toets de laatste aangesproken Event.(Het laatst gekozen bestand wordt dan opnieuw gedownload)
Mijn doel is echter dat altijd als er op enter gedrukt wordt de knop ButtonZoeken getriggerd wordt. Persoonlijk vermoed ik dat het iets temaken heeft met een Response die aangeroepen wordt in de RepeaterFile.
De code om de events te koppelen
Code RepeaterFile event
Hoe kan ik zorgen dat als ik op ENTER druk altijd de ButtonZoeken event wordt uitgevoerd, dus ook na de RepeaterFile_ItemCommand
Mijn doel is echter dat altijd als er op enter gedrukt wordt de knop ButtonZoeken getriggerd wordt. Persoonlijk vermoed ik dat het iets temaken heeft met een Response die aangeroepen wordt in de RepeaterFile.
De code om de events te koppelen
C#:
1
2
3
4
5
6
| private void AddEvents() { this.ButtonZoeken.Click += new System.EventHandler(this.ButtonZoeken_Click); this.RepeaterFile.ItemCommand += new System.Web.UI.WebControls.RepeaterCommandEventHandler(this.RepeaterMP3_ItemCommand); Page.RegisterHiddenField("__EVENTTARGET", this.ButtonZoeken.ClientID ); } |
Code RepeaterFile event
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| private void RepeaterFile_ItemCommand(object source, System.Web.UI.WebControls.RepeaterCommandEventArgs e) { Response.Clear(); Response.ClearHeaders(); string file = e.CommandArgument.ToString(); Response.AddHeader("Content-type:", "application/x-download"); Response.AddHeader("Content-Disposition:","attachment;filename=" + selectedFile.FileName); string url = System.Configuration.ConfigurationSettings.AppSettings["fysiekePad"]+ @"\" + file; Response.WriteFile(url); Response.End(); } |
Hoe kan ik zorgen dat als ik op ENTER druk altijd de ButtonZoeken event wordt uitgevoerd, dus ook na de RepeaterFile_ItemCommand
[ Voor 13% gewijzigd door MoNo79 op 30-03-2006 20:02 ]