Toon posts:

mic bij sb Xfi-music

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist een SB X-Fi Music gekocht, maar nu zie ik tot mijn verbazing dat er maar 1 ingang is voor zowel de mic als de digital out. Omdat de computer aangesloten is op een AV-Receiver (Denon 2106), is het natuurlijk prioriteit om de digitale uitgang te gebruiken. Maar wat nou met mijn mic?? :|

Is het mogelijk om de mic dan maar op de AVR aan te sluiten en via daar mijn geluid naar de pc te sturen? Of weet iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt!

:*)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:02

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

volgens mij kijk je verkeerd, hier zit er toch echt achterop de kaart gewoon een digital out en een mic in aansluiting :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
nee, werkelijk waar niet
de digital out is tevens de mic in.... de 3 andere gaatjes zijn voor relatief de analoge front, analoge back en center/sub.

ik snap er niks van.... toch maar terug brengen en die platinum halen vrees ik

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Het lijkt mij onmogelijk dat een digitale uitgang omgezet kan worden naar een analoge ingang...
Kan er volkomen naast zitten uiteraard... :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:54
kijk eens in het X-Fi topic, daar staat hoe je een extra digitale bracket kunt maken :).

Verwijderd

Topicstarter
ja dat had ik wel gezien.... maar ik koop in dat geval liever een platinum dan dat ik allemaal moet gaan lopen knutselen.

ik vond het alleen behoorlijk absurd dat je voor een geluidskaart 100 euro neerlegt en dat dan blijkt dat je niet eens zowel mic en digital out kan gebruiken.
Maar blijkbaar is het toch echt het geval dus ik ga hem morgen wel ff ruilen voor n platinum :X

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-02 22:14

MrDrako

nep ict'er

Ik heb hetzelfde probleem met m'n speakerset, een logitech z-680.
Ik ben zelf zo handig als een baksteen, pc's in elkaar zetten geen probleem maar dat soort frutselwerk, nee dank u.
Alleen schijnen er ook problemen te zijn met dat frontje+mic, dat de boost niet werkt ofzo??

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:54
Er is inderdaad geen micboost voor de mic2. Maar het geluid is hard genoeg als je aan de voorkant het volume knopje bijna opendraait en je in Windows het opneemvolume voor de mic bijna op zn hoogst zet, dan werkt het prima :).
Pagina: 1