[XP] Netwerkkaart weg, pc ineens opnieuw alles geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-01 12:54
Ik heb het volgende probleem. Ik heb win xp pro op een pc staan. Vanmorgen haalde ik er een netwerkkaartje uit (10/100mbit) die eigenlijk voor niks al een tijdje in de pc zat. Aangezien ik een draadloze netwerkkaart heb voor internet. Ik had dus 2 netwerkkaarten erin zitten, waarvan 1 ongebruikt.

Goed ik haal hem dus normaal eruit, ff losklikken, pc'tje weer dicht, klaar is kees. Nu start mn ma de pc op vanavond. Is het er het volgende aan de hand. Windows kan het Profiel niet meer laden, duurt een tijdje, maar dan laad hij dus een nieuw profiel (alle email enz weg, dus ma boos |:( ) Maja alles staat dus op standaard windowsinstellingen. Wel ik snap ten eerste het verband tussen het weghalen van de netwerkkaart en beschadigen(?) profiel niet.

Maar nu even het belangrijkste, hoe kan ik dat profiel weer herstellen, er is dus maar 1 profiel op die pc.

BF2 stats

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-01 12:54
ff een update, ik dacht dat systeem niet meer zou herstellen maar dit werkte uiteindelijk toch wel, tenminste voorlopig. Maar nu rest mij 1 vraag, kan het door het weghalen van die kaart zijn ontstaan?

BF2 stats