Yo ik hoop dat jullie me kunnen helpen
,
Laatst is m'n Creative Zen Touch 20gb overleden, helaas géén garantie meer
. Reparatie is géén optie, 138,04 euro werd er in een mail van Creative vermeld, aangezien voor ± 190euro ik een nieuwe Zen Touch met garantie kan aan komen (bij Dixons).
De MP3 speler open gemaakt, en de harddisk die erin zit (20GB Hitachi) aangesloten op de USB bracket van 'n maat van me, om te kijken of de HDD het nog wel deed (jaja die doet het nog
).
Omdat het een 1,8" harddisk is lijkt het mij niet zo verstandig om die in een Digiconnect 2,5" HDD bracket (verkrijgbaar bij Mycom) op USB te plaatsen. Redenen:
- De groote (1,8" is toch de helft kleiner als z'n 2,5" broer
).
- Stabiliteit (2,5" brackets zijn voor 2,5" HDD's en niet voor 1,8" ontworpen).
- Compactheid van een 1,8" USB-Bracket tegenover een 2,5".
Nu zat ik wat te zoeken op Google naar 1,8" HDD usb-brackets, en kwam ik de Sitecom MD-203 tegen. De prijs € 23,38 bij Inktshopper.

Nu is mijn vraag, hebben jullie hier ervaring mee. Wat is de kwaliteit van zo'n Sitecom USB-bracket?
Of weten jullie een betere kwa kwaliteit/prijs verhouding.
Met vriendelijke groet,
Remy!
Laatst is m'n Creative Zen Touch 20gb overleden, helaas géén garantie meer
De MP3 speler open gemaakt, en de harddisk die erin zit (20GB Hitachi) aangesloten op de USB bracket van 'n maat van me, om te kijken of de HDD het nog wel deed (jaja die doet het nog
Omdat het een 1,8" harddisk is lijkt het mij niet zo verstandig om die in een Digiconnect 2,5" HDD bracket (verkrijgbaar bij Mycom) op USB te plaatsen. Redenen:
- De groote (1,8" is toch de helft kleiner als z'n 2,5" broer
- Stabiliteit (2,5" brackets zijn voor 2,5" HDD's en niet voor 1,8" ontworpen).
- Compactheid van een 1,8" USB-Bracket tegenover een 2,5".
Nu zat ik wat te zoeken op Google naar 1,8" HDD usb-brackets, en kwam ik de Sitecom MD-203 tegen. De prijs € 23,38 bij Inktshopper.
Nu is mijn vraag, hebben jullie hier ervaring mee. Wat is de kwaliteit van zo'n Sitecom USB-bracket?
Of weten jullie een betere kwa kwaliteit/prijs verhouding.
Met vriendelijke groet,
Remy!
[ Voor 28% gewijzigd door remy007 op 30-03-2006 19:12 ]
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris