Welke ISDN-kaart voor GFI Faxmaker

Pagina: 1
Acties:

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 23:00
Ik ben op zoek naar een ISDN-kaart die goed werkt met GFI Faxmaker, maar niet al te duur is.
(50-100 euro). Nu weet ik dat GFI zelf hele dure actieve ISDN-kaarten aanraad van ongeveer 300 euro, maar ik zit me af te vragen of dat ook echt nodig is. Wie heeft goede ervaringen met de goedkopere ISDN-kaarten ?

Verwijderd

Goedkope kaarten kunnen vaak zonder problemen faxen versturen maar niet 'goed' ontvangen. Gebruik zelf een e-tech kaartje van een paar 10tjes zonder veel problemen.

[edit]
Dat ontvangen kan ook aan mij liggen natuurlijk 8)7

En gebruik geen GFI Faxmaker ( details :P )

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 18:39 ]

• sniper20
  • Laatst online: 19-08 23:00
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:35:
Goedkope kaarten kunnen vaak zonder problemen faxen versturen maar niet 'goed' ontvangen. Gebruik zelf een e-tech kaartje van een paar 10tjes zonder veel problemen.

[edit]
Dat ontvangen kan ook aan mij liggen natuurlijk 8)7

En gebruik geen GFI Faxmaker ( details :P )
Is die e-tech kaart een interne kaart ? En wat gaat er mis met het ontvangen ? Ik had ook al iets gelezen dat het ontvangen de meeste problemen geeft.

[ Voor 9% gewijzigd door sniper20 op 30-03-2006 19:59 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
In de tijd dat ik nog prutste met faxen (prive om mee te spelen) had ik ook ruzie icm isdn. Opgelost door een externe seriele modem aan mn quaddrovox te hangen ;) De snelheid van ISDN heb je toch niet nodig om te ontvangen, en ik gebruikte toch nooit meerdere lijnen.

[ Voor 25% gewijzigd door DJSmiley op 31-03-2006 18:40 ]

• The Eagle
  • Laatst online: 23:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je voor ISDN gaat, is er IMHO maar een producent die gegarandeerd goed (en niet eens zo dure) kaarten maakt, en dat is Eicon.
Kijk eens naar hun Diva kaartn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)