Het is zeker niet normaal dat een Intel Celeron 2,6GHz processor 74 graden wordt, en de HDD 40 in een laptop? Als ik mijn hand bij de ventilator en koelopeneningen houd, is het best wel heet. Ik heb geprobeerd de laptop op een verhoging te zetten, maar hij blijft erg warm. De fan in de laptop is best wel een vaag ding, hij gaat vet snel, dan gaat hij uit om direct weer erg snel te gaan. Kan die net zo goed altijd aan blijven..
Is het verstandig om de laptop open te schoreven en uit te stoffen of valt het wel mee met de stof? Wat kan ik er eigenlijk verder nog aan doen?
Is het verstandig om de laptop open te schoreven en uit te stoffen of valt het wel mee met de stof? Wat kan ik er eigenlijk verder nog aan doen?
offtopic:
(Ik heb nog een vraagje, is dual channel in een laptop merkbaar? Ik heb nu 2x 256 MB van vers. merken, en een shared videokaart van 64Mb (448MB eigenlijk dus maar). Ik vind hem nogal sloom, is dual channel dus merkbaar sneller?)
(Ik heb nog een vraagje, is dual channel in een laptop merkbaar? Ik heb nu 2x 256 MB van vers. merken, en een shared videokaart van 64Mb (448MB eigenlijk dus maar). Ik vind hem nogal sloom, is dual channel dus merkbaar sneller?)