Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

creative microphoto 8gigh of ipod nano 4 gigh

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit even met een klein dilemma... Ik heb het budget voor een ipod nano 4 gigh die ligt namelijk rond de 250 euro.

Ik kan voor rond de 230 een creative microphoto 8gigh krijgen. Oftewel dubbel aantal opslag capiciteit voor minder geld.

Echter heeft de creative een hardeschijf. En het wil dat ik muziek kan luisteren tijdens het bmxen en skateboarden. Dit gaat gepaard met sprongen en dus klappen... Nu ben ik bang dat de hardeschijf van de creative dit niet lekker zal vinden. Nu zal er vast wel een buffer inzitten. maar ik vraag mij af hoeveel zo`n hddtje kan hebben

Daarnaast vraag ik mij af welke van de 2 een langere batterij levensduur heeft voorens hij weer opgeladen zal moeten worden.

Kunnen jullie mij hier mischien wat meer over vertellen? en wat zouden jullie in mijn geval kiezen? de kleine compacte ipod of de loggere creative :?

(typo`s voorbehouden ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 15:42 ]

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-11 20:46
Nou aangezien je hem voor skateboarden wil gebruiken zou ik jou de Ipod Nano aanraden die is minder schokgevoelig. De batterij gaat bij de nano geloof ik langer mee, maar bij de photo kan je de batterij vervangen. Ik denk alleen dat je deze antwoorden ook zelf kan vinden via deze 2 topics:

[rml][ iPod] Nano Ervaringen, Tips en Problemen*[/rml]
Het Creative Zen Micro Topic deel 4

Suc6!!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Met oog op de schokgevoeligheid zou ik in jouw geval zeker voor de Nano gaan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja mijn voorkeur ging dus al stiekem uit naar de nano, omdat hij niet alleen flash geheugen bevat maar daarnaast ook nog eens erg klein en licht is.

En ik bedacht me net waar de fuck wil ik 8 gigh mee gaan vullen. want ik heb al een psp voor portable films kijken.

Ik had die topics al doorgespit, maar kan mijn specifieke eisen er niet echt uit opmaken.

Ik ga nu maar voor de 4 gigh nano.. ivm met de voordelen voor mijn situatie.

Dank jullie wel voor de adviezen :) _/-\o_

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
De conclusie dat de Nano schokbestendiger is vanwege het flash geheugen, is helemaal goed. Andere ervaringen kan je vinden in:
[rml][ iPod] Nano Ervaringen, Tips en Problemen*[/rml]
Het Creative Zen Micro Topic deel 4

Specs zoals de baterijduur kan je vinden op de websites vand e fabrikanten:
Apple - iPod nano
Creative Zen MicroPhoto

Dit topic gaat dus dicht...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.