Hallo Mensen,
Ik kreeg per mail deze vraag:
Het mooiste zou zijn dat je bijv. een export doet vanuit je ERP / CRM systeem met de gegevens, en dat dit dan automagisch wordt ingelezen.
Is dit nu iets vragen wat niet mogelijk is, of kan ik gewoon niet zoeken
Ik kreeg per mail deze vraag:
Ik heb me helemaal suf gezocht op internet en google, maar naar mijn idee bestaat bovenstaande gewoon niet.Ik heb zitten denken hoe we snel inzichtelijk kunnen krijgen wat onze positie is per productgroep in een land. Het volgende idee heb ik.
Op de computer kunnen we de wereldkaart als basis gebruiken. We moeten per land kunnen inzoomen. In ieder land geven we bv met blauw aan dat het een klant is waar we aan geleverd hebben. Met rood zijn klanten waar we de laatste 12 maanden wat aan geleverd hebben. Met groen geven we aan de firma's die we kennen en contract met onderhouden. Met zwart de firma's waar we geen contact mee hebben. Op de bv vlaggetjes staat de firma naam en evt belangrijke info. Op deze manier kunnen we met een projector snel status quo van landen, continenten en de wereld in kaart brengen en targets daaraan verbinden. Percentages zijn snel te berekenen.
Het mooiste zou zijn dat je bijv. een export doet vanuit je ERP / CRM systeem met de gegevens, en dat dit dan automagisch wordt ingelezen.
Is dit nu iets vragen wat niet mogelijk is, of kan ik gewoon niet zoeken