De topictitel zegt eigenlijk wel genoeg we hebben nu een US Robotics staan (met een draadje) waarop de printer ook aangesloten zit maar deze heeft de geest gegeven en nu leek het ons wel slim om bij de aanschaf dan meteen een draadloze mogelijkheid er op te hebben voor de toch al aanwezige laptops. Maar het probleem is dus... draadloze routers met LTP printerpoort bestaan bijna niet? Ik heb geprobeerd de Asus WL500g te pakken te krijgen maar daar is tegenwoordig alleen nog maar de deluxe versie van te koop en die heeft weer geen ltp maar alleen 2 usb ingangen.
Wie o wie weer er een ander type draadloze router met lpt aansluiting ?? Of een andere optie uiteraard als ik de router maar aan de printer krijg.
Wat dus géén optie is, is het kopen van een nieuwe printer met usb aansluiting (om wijsneuzen voor te zijn
); het betreft hier een vrij prijzige HP kleurenlaserprinter van een paar jaar oud dus vervanging daar van is voorlopig nog niet aan de orde.
Wie o wie weer er een ander type draadloze router met lpt aansluiting ?? Of een andere optie uiteraard als ik de router maar aan de printer krijg.
Wat dus géén optie is, is het kopen van een nieuwe printer met usb aansluiting (om wijsneuzen voor te zijn