[gez] Wireless router met ltp poort

Pagina: 1
Acties:

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:58
De topictitel zegt eigenlijk wel genoeg we hebben nu een US Robotics staan (met een draadje) waarop de printer ook aangesloten zit maar deze heeft de geest gegeven en nu leek het ons wel slim om bij de aanschaf dan meteen een draadloze mogelijkheid er op te hebben voor de toch al aanwezige laptops. Maar het probleem is dus... draadloze routers met LTP printerpoort bestaan bijna niet? Ik heb geprobeerd de Asus WL500g te pakken te krijgen maar daar is tegenwoordig alleen nog maar de deluxe versie van te koop en die heeft weer geen ltp maar alleen 2 usb ingangen.

Wie o wie weer er een ander type draadloze router met lpt aansluiting ?? Of een andere optie uiteraard als ik de router maar aan de printer krijg.

Wat dus géén optie is, is het kopen van een nieuwe printer met usb aansluiting (om wijsneuzen voor te zijn ;) ); het betreft hier een vrij prijzige HP kleurenlaserprinter van een paar jaar oud dus vervanging daar van is voorlopig nog niet aan de orde.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-04 13:30

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je kan je huidige router met een LPT-poort (niet LTP!) gewoon laten staan en er een draadloos accesspoint zoals de Asus WL330g op aansluiten, dat is goedkoper dan een hele nieuwe router kopen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• DeNachtwacht
Ding is dus dat de huidige router kaduuk is...

maar misschien is het inderdaad ook een optie om dan meteen beide nieuw te kopen. Wat zou dat totaal gaan kosten? Alhoewel ik het liever natuurlijk allemaal in één kastje heb scheelt weer een adapter die toch gauw 5 euro per jaar aan stroom trekt.

• DeNachtwacht
Johnny schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:21:
Je kan je huidige router met een LPT-poort (niet LTP!)
Oei daar hebben we de reden dat ik in de pricewatch geen routers met ltp poorte vond :7

Ik geloof dat deze dicht kan... B)