Toon posts:

2 van 3 Hotmail-adressen dood in Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 1 week wil mijn Outlook Express 2 van mijn 3 hotmail-adressen niet meer checken. Ik kan niets ontvangen of verzenden en ook geen mappen ophalen. OE blijft gewoon steken als ie bij 1 van deze 2 accounts is aangekomen.
Nu heb ik uiteraard zelf wel ff gegoogled en de search gebruikt, maar ik kan geen bevredigend antwoord vinden. In de afgelopen jaren heeft hotmail de mogelijkheid voor OE voor nieuwe accounts afgeschaft. Maar deze 2 accounts heb ik al vrij lang, maar iets korter dan de 3e account die het nog wel doet! Bovendien lees ik in 2006 nergens nog mensen die hiermee problemen ervaren, dus ik vraag me af of dit nu opeens bij mij het probleem kan zijn.
Ik heb geen instellingen veranderd. Iemand een idee wat er mis is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 15:16 . Reden: typo ]

• weijl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
En je krijgt een foutmelding??

Kan wel eens helpen.

[ Voor 29% gewijzigd door weijl op 30-03-2006 13:19 ]

Verwijderd

Misschien kan je het weer laten werken met HotPopper, niet echt een nette oplossing, maar je kan het proberen :)
http://www.boolean.ca/hotpop/

Verwijderd

Topicstarter
Geen enkele foutmelding; blijft gewoon hangen

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik las een tijdje geleden dat hotmail via pop/mailclient uit gezet gaat (ging) worden, en dat het alleen voor betalende klanten zou zijn.....

Copy.com

Verwijderd

Topicstarter
sariel schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:02:
Ik las een tijdje geleden dat hotmail via pop/mailclient uit gezet gaat (ging) worden, en dat het alleen voor betalende klanten zou zijn.....
Maar dat zou niet gelden voor Oudere accounts, alleen nieuwe. Dat had ik idd gelezen ja.

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
kan je er via de webinterface nog wel bij?

Geen Ping, wel Pong

Verwijderd

Topicstarter
pong schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:09:
kan je er via de webinterface nog wel bij?
Ja; dat lukt gewoon!
Pagina: 1