[AB] X-Fi afstandbediening voor andere programma's gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Ik ben in bezit van de Creative X-Fi Platinum en zou graag meer gebruik willen maken van de afstandbediening. Ik heb op internet ontzettend veel gezocht, maar ik kan maar geen programma vinden dat compatible is én werkt (heb girder 4.0 gebruikt, maar de plugin wil maar niet laden, op zowel XP Home als x64).
Voor Winamp zelf heb ik inmiddels een plugin, maar ik zoek een programma waardoor je dus met veel/alle programma's kan werken, door bijv. commando's aan het programma te geven óf door muisposities + een klik door te geven.

Welke programma's zijn compatible met deze afstandbediening en werken goed en gemakkelijk (liefst ook op XP x64)?

Programma's waarnaar ik al heb gekeken zijn o.a.:
WinLIRC
Girder 4.0 (heb een thread lopen waarom deze nou niet werkt, want hij zou het moeten doen en dan heb ik gelijk hét programma wat kan wat ik wil).
IRAssistant (maar daar heb ik een driver voor mijn AB voor nodig, die ik nergens kan vinden)

Waarschijnlijk zijn programma's die compatible zijn met de AB van de SB Live!/Audigy ook compatible (niet die met USB ontvanger, maar gewoon de IR via de breakoutbox), aangezien ik ook een eeuwenoude plugin voor Winamp heb, die voor de SB Live! bedoeld is (en het overigens prima doet :)).

• The__Virus
Niemand? :'(

• The__Virus
Hulp is niet meer nodig. Heb het zelf voor elkaar gekregen dat Girder het toch doet. Voor de mensen die het willen weten:
download Girder 3.3 en 4.0 en installeer ze, installeer SBLive.exe (te vinden op hun forum, moet je eerst registeren) en ga naar de map waar Girder 3.3 is geïnstalleerd. Kopieer midisysex.dll en plak deze in de plugin map van Girder 4.0. Nu werkt je afstandbediening volledig :) (aangezien de AB wel andere toetsen heeft als die van de SB Live!, moet je wel zelf de toetsen remappen, maar dat is een fluitje van een cent met de Add Remote Wizard).