Flash Guestbook - Krijg de UI Components er niet uit

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik heb een flash guestbook van www.flashkit.com geplukt en deze bewerkt om op mijn eigen site te plaatsen (www.dr-records.nl), alleen zitten er flash ui-components in die spuug- en spuuglelijk zijn. Waarom zitten die erin? Het gastenboek is volledig aan te passen dmv kleurcodes invoeren, nou is dat wel leuk en makkelijk aan te passen, maar ik heb toch liever mijn eigen button en scrollbar ipv die van de flashcomponents.

Ik ben nu al 2 dagen ermee bezig alleen maar die stomme button eruit te halen en het werkt nogsteeds niet, wanneer je op mijn verzend-knop drukt komt er namelijk in het gastenboek bij ieder invulveld te staan: undefined.
Ik ben werkelijk als een gek op zoek geweest in het actionscript, maar ik kan niks vinden (zelfs ctrl+f geeft geen resultaten op mijn zoekopdrachten).

Wat doe ik verkeerd? Ik ben geen held in actionscript, maar is dit gastenboek nog te redden of zal ik het met een lelijke versie moeten doen? (op google of flash-sites kan ik geen beter flash/php gastenboek vinden).

Download hier de bestandjes (.fla/.php/.txt/.swf) in een zip
Zie hier het gastenboek
Zie hier het originele gastenboek

[ Voor 5% gewijzigd door poepkop op 30-03-2006 12:01 ]

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
-knip-

[ Voor 100% gewijzigd door poepkop op 31-03-2006 17:06 ]

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

We zijn hier niet om support te geven op third party software, mail de maker van het script

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.