Leuke Multiplayer games voor de Xbox

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10 17:17
Ik ben al een hele tijd aan t zoeken naar vette multiplayer games voor op de xbox. Het liefst voor 4 spelers, aangezien wij hier vaker met zn vieren een avondje aan t gamen zijn.
Meestal doen we Halo 2 of Timesplitters Future perfect, die overigens echt te gek zijn! We lachen ons helemaal suf daarmee :D , alleen beginnen ze toch wel een beetje uit te raken dus vandaar dat ik wat nieuwe games zoek.
Heb al wat rondgezocht maar de meeste topics zijn al vrij oud en heb ik die spellen al geprobeerd.

Dus wie weet er nog wat leuke games, maakt niet uit wat voor genre en het liefst voor 4 spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Fusion Frenzy

Zijn iets van 50 minigames voor 1 - 4 spelers. Van Free-for-all tot 2-vs-2. Hele leuke minigames!

Top Spin
Heel leuk, doublen met zijn 4en :D

Micro Machines
Do I need to say more? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:50

Wimo.

Shake and Bake!

Ik ben de naam ff kwijt .. dat spel met die mini ninja's . Echt briljant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Wimo. schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:57:
Ik ben de naam ff kwijt .. dat spel met die mini ninja's . Echt briljant
Oh ja!

KungFu Chaos

Ook zeer leuke co-op/vs multiplayer games!
Vooral dat draai ding, dat je op tijd moet springen om hem te ontwijken, of hem de andere kant op moet meppen. Heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Lees even de topicstart door. Het gaat hier om de Xbox, niet de Xbox 360.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 16:36 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:38

Vrijdag

De Zwarte

Dungeons and Dragons: Heroes
Met max 4 spelers co-op. Je speelt in hetzelfde scherm, is een hack&slash spelletje.

Tony Hawk Pro Skater 3
Ik heb het nog niet met twee personen gespeeld, maar met THPS2 op de pc speel je met splitscreen. Ik denk dat het ook op de Xbox zo is.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Probeer Halo 1... Ik daar meer plezier aan beleefd dan Halo 2... vooral de multiplayer levels vind ik wat leuker... En Halo 1 is niet zo duur meer :)

En 'Shrek Super Party' is een soort Mario Party... niet leuker dan Mario Party, maar wel heel vermakelijk!

[ Voor 27% gewijzigd door ReCreator op 30-03-2006 16:50 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 22:35
Fusion Frenzy & Shrek Super Party
zijn inderdaad echt twee vermakelijke games, het mooie van beide spellen is ook dat je allemaal in een groot scherm zit en niet 1/4 van het scherm moet delen, wat vaak te klein / onduidelijk is (zoals bij whacked!)

Daarnaast heb ik ook nog tetris worlds, niet bijzonder, tetris met z'n 4-en, alleen slecht uitgewerkt.
Verder ben ik ook nog op zoek naar nog meer gave party games...

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Die is met zun vieren echt heel cool. Daar hebben wij ook een hoop avonden aan verloren. :)
Kungfu chaos op een beamer + 4 melige mensen + een kratje bier = gegarandeerd succes.

Owja en je speelt met zijn alle op 1 scherm, geen splitscreen meuk ofzo. Heeft wel wat weg van power stone op de Dreamcast

[ Voor 16% gewijzigd door Jay-v op 31-03-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10 17:17
spydoggie schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:10:
[...]

Die is met zun vieren echt heel cool. Daar hebben wij ook een hoop avonden aan verloren. :)
Kungfu chaos op een beamer + 4 melige mensen + een kratje bier = gegarandeerd succes.

Owja en je speelt met zijn alle op 1 scherm, geen splitscreen meuk ofzo. Heeft wel wat weg van power stone op de Dreamcast
Oke klinkt heel vet :D Zal hem eens zoeken en proberen alvast bedankt!
Mortal Kombat - Shaolin Monks is trouwens ook wel lachen om eff met zn 2en te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Marsman83 op 02-04-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

Ik kan je Super Monkey Ball Deluxe ook aanraden. Dolle pret op de GameCube en op de Xbox zal dat ook wel zo zijn. Moet ook wel voor een zacht prijsje te scoren zijn.
Pagina: 1

Let op:
Als je een spel noemt, geef dan ook hoe de splitscreen mode eruit ziet / wat er te doen is. Alleen een naam is ook zo saai.